Przejdź do stopki

OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO KIEROWNICZE W ZAKŁADZIE KOMUNALNYM W SUCHEJ BESKIDZKIEJ

Treść

Dyrektor Zakładu Komunalnego w Suchej Beskidzkiej ogłasza nabór na stanowisko Kierownika Usług Komunalnych w Zakładzie Komunalnym w Suchej Beskidzkiej

Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,
  •  pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw
  • publicznych, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  • nieposzlakowana opinia w środowisku,
  • wykształcenie: wyższe (preferowane kierunki: budownictwo, inżynieria środowiska),
  • min. 5 lat stażu pracy (na równorzędnym lub zbliżonym stanowisku pracy),
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na przedmiotowym stanowisku,
  • wiedza w zakresie usług komunalnych,
  • dyspozycyjność,
  • znajomość aktów prawnych zw. z działalnością usług komunalnych:
  1. ustawy o gospodarce komunalnej
  2. ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach,
  3. ustawy prawo ochrony środowiska,
  4. ustawy o odpadach,
  5. ustawy kodeks cywilny,
  6. ustawy o pracownikach samorządowych
  7. ustawy prawo zamówień publicznych
  • wiedza dotycząca prawa miejscowego w w. wym. zakresie,
  • umiejętność obsługi programów środowiska Windows /Word, Excel/,
  • umiejętność analitycznego rozwiązywania problemów,
  • umiejętność kierowania zespołem pracowników,
  • sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy,
  • umiejętność interpretacji przepisów prawa,
  • obowiązkowość, odpowiedzialność,
  • dokładność w realizacji powierzonych zadań,
  • prawo jazdy kat. B

Wymagania dodatkowe:

  • uprawnienia budowlane,
  • umiejętność sporządzania kosztorysów budowlanych w jednym z funkcjonujących na rynku programów kosztorysowych,
  • samodzielność, komunikatywność, odporność na stres,
  • mile widziane listy referencyjne

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie robót remontowych i inwestycyjnych na rzecz Zakładu w ramach posiadanych uprawnień,
  2. Nadzór nad wywozem nieczystości stałych zgodnie ze zleceniami i zawartymi umowami,
  3. Nadzór nad letnim oczyszczaniem miasta zgodnie z harmonogramem,
  4. Nadzór nad zimowym utrzymaniem dróg miejskich i gminnych zgodnie z harmonogramem,
  5. Sporządzanie harmonogramów remontu i konserwacji dróg, placów i budynków zakładu,
  6. Nadzór nad wykonywaniem remontów, konserwacji dróg, mostów, placów, budynków zakładu w oparciu o przyjęte zlecenia,
  7. Współpraca z gminą w typowaniu ulic i placów do remontu,
  8. Prowadzenie i kompletowanie dokumentacji związanej z wykonawstwem robót jak: dzienniki, księgi obmiarów, kosztorysy,
  9. Sporządzanie przedmiarów i obmiarów robót,
  10. Sporządzanie kalkulacji ofertowych i powykonawczych,
  11. Dokonywanie rozliczeń materiałów i robocizny poszczególnych budów i zleceń roboczych,
  12. Zabezpieczanie odpowiedniego wykorzystania maszyn i urządzeń oraz dyscyplinę technologiczną,
  13. Sporządzanie kart do wypłat dla podległych pracowników wraz z ewidencją czasu pracy tj. godzin przepracowanych i nieobecnych i przekazywanie w terminie do Działu Kadr i Płac,
  14. Prowadzenie kontroli wykonawstwa sprzedaży usług,
  15. Kontrola merytoryczna faktur i rachunków za materiały i usługi dot. działalności Działu,
  16. Opracowywanie sprawozdawczości dla Marszałka, Starosty, Burmistrza w zakresie prowadzonej działalności,
  17. Występowanie o wydanie nowych i aktualizację istniejących pozwoleń w zakresie prowadzonej działalności,
  18. Zabezpieczanie zgodności produkcji z PN i dokumentacją,
  19. Organizowanie stanowisk pracy dla brygad i sprzętu budowlanego dbając o efektywne wykorzystanie czasu pracy,
  20. Sporządzanie kart przekazania odpadów komunalnych do bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO)
  21. Prowadzenie kart ewidencji odpadów w systemie BDO oraz sprawozdań o wytwarzanych odpadach i gospodarowaniu odpadami ,
  22. Inne nie wymienione powyżej zadania wynikające z aktualnej sytuacji i potrzeb Zakładu.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  • Rodzaj umowy: umowa o pracę
  • Wymiar czasu pracy: 1/1 etat, tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie
  • Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • Użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka )
  • Kontakt z klientami: telefoniczny, bezpośredni, pocztą elektroniczną

Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,
  • curriculum vitae,
  • oświadczenie o niekaralności oraz że nie toczy się przeciwko kandydatowi postępowanie
  • karne,
  • dokument poświadczający wykształcenie (kserokopia dyplomu),
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, szkolenia, doświadczenie zawodowe i staż pracy ( kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o odbytych kursach, szkoleniach)

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Zakładu Komunalnego w Suchej Beskidzkiej lub pocztą na adres: ul. Wadowicka 4; 34-200 Sucha Beskidzka (liczy się data wpływu do Zakładu) do dnia 30 sierpnia 2022 roku z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ,, Kierownik Usług Komunalnych"

Postępowanie kwalifikacyjne może być w każdym czasie zakończone bez podania przyczyny i bez wyłonienia kandydata. Komisja Konkursowa może zaprosić kandydatów na rozmowy kwalifikacyjne.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz stronie Zakładu Komunalnego i na tablicy informacyjnej w Zakładzie Komunalnym w Suchej Beskidzkiej ul. Wadowicka 4.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U z 2018, poz. 1000) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Dokumenty, które wpłyną do Zakładu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie Komunalnym w Suchej Beskidzkiej w miesiącu maju 2022 r. (miesiąc poprzedzający datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest większy niż 6% .

Dodatkowe informacje pod nr telefonu: 33 8742079 - wew. 214 osoba do kontaktu: Kierownik Kadr, Płac i Administracji - mgr Danuta Celak
 

DyrektorZakładu Komunalnego w Suchej Beskidzkiej
mgr inż. Krzysztof Szczęch

Sucha Beskidzka; dnia 16.08.2022 r.