OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO KIEROWNICZE W ZAKŁADZIE KOMUNALNYM W SUCHEJ BESKIDZKIEJ
Treść
Dyrektor Zakładu Komunalnego w Suchej Beskidzkiej ogłasza nabór na stanowisko Kierownika Usług Komunalnych w Zakładzie Komunalnym w Suchej Beskidzkiej
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw
- publicznych, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- nieposzlakowana opinia w środowisku,
- wykształcenie: wyższe (preferowane kierunki: budownictwo, inżynieria środowiska),
- min. 5 lat stażu pracy (na równorzędnym lub zbliżonym stanowisku pracy),
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na przedmiotowym stanowisku,
- wiedza w zakresie usług komunalnych,
- dyspozycyjność,
- znajomość aktów prawnych zw. z działalnością usług komunalnych:
- ustawy o gospodarce komunalnej
- ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach,
- ustawy prawo ochrony środowiska,
- ustawy o odpadach,
- ustawy kodeks cywilny,
- ustawy o pracownikach samorządowych
- ustawy prawo zamówień publicznych
- wiedza dotycząca prawa miejscowego w w. wym. zakresie,
- umiejętność obsługi programów środowiska Windows /Word, Excel/,
- umiejętność analitycznego rozwiązywania problemów,
- umiejętność kierowania zespołem pracowników,
- sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy,
- umiejętność interpretacji przepisów prawa,
- obowiązkowość, odpowiedzialność,
- dokładność w realizacji powierzonych zadań,
- prawo jazdy kat. B
Wymagania dodatkowe:
- uprawnienia budowlane,
- umiejętność sporządzania kosztorysów budowlanych w jednym z funkcjonujących na rynku programów kosztorysowych,
- samodzielność, komunikatywność, odporność na stres,
- mile widziane listy referencyjne
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie robót remontowych i inwestycyjnych na rzecz Zakładu w ramach posiadanych uprawnień,
- Nadzór nad wywozem nieczystości stałych zgodnie ze zleceniami i zawartymi umowami,
- Nadzór nad letnim oczyszczaniem miasta zgodnie z harmonogramem,
- Nadzór nad zimowym utrzymaniem dróg miejskich i gminnych zgodnie z harmonogramem,
- Sporządzanie harmonogramów remontu i konserwacji dróg, placów i budynków zakładu,
- Nadzór nad wykonywaniem remontów, konserwacji dróg, mostów, placów, budynków zakładu w oparciu o przyjęte zlecenia,
- Współpraca z gminą w typowaniu ulic i placów do remontu,
- Prowadzenie i kompletowanie dokumentacji związanej z wykonawstwem robót jak: dzienniki, księgi obmiarów, kosztorysy,
- Sporządzanie przedmiarów i obmiarów robót,
- Sporządzanie kalkulacji ofertowych i powykonawczych,
- Dokonywanie rozliczeń materiałów i robocizny poszczególnych budów i zleceń roboczych,
- Zabezpieczanie odpowiedniego wykorzystania maszyn i urządzeń oraz dyscyplinę technologiczną,
- Sporządzanie kart do wypłat dla podległych pracowników wraz z ewidencją czasu pracy tj. godzin przepracowanych i nieobecnych i przekazywanie w terminie do Działu Kadr i Płac,
- Prowadzenie kontroli wykonawstwa sprzedaży usług,
- Kontrola merytoryczna faktur i rachunków za materiały i usługi dot. działalności Działu,
- Opracowywanie sprawozdawczości dla Marszałka, Starosty, Burmistrza w zakresie prowadzonej działalności,
- Występowanie o wydanie nowych i aktualizację istniejących pozwoleń w zakresie prowadzonej działalności,
- Zabezpieczanie zgodności produkcji z PN i dokumentacją,
- Organizowanie stanowisk pracy dla brygad i sprzętu budowlanego dbając o efektywne wykorzystanie czasu pracy,
- Sporządzanie kart przekazania odpadów komunalnych do bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO)
- Prowadzenie kart ewidencji odpadów w systemie BDO oraz sprawozdań o wytwarzanych odpadach i gospodarowaniu odpadami ,
- Inne nie wymienione powyżej zadania wynikające z aktualnej sytuacji i potrzeb Zakładu.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Rodzaj umowy: umowa o pracę
- Wymiar czasu pracy: 1/1 etat, tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie
- Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
- Użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka )
- Kontakt z klientami: telefoniczny, bezpośredni, pocztą elektroniczną
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- curriculum vitae,
- oświadczenie o niekaralności oraz że nie toczy się przeciwko kandydatowi postępowanie
- karne,
- dokument poświadczający wykształcenie (kserokopia dyplomu),
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, szkolenia, doświadczenie zawodowe i staż pracy ( kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o odbytych kursach, szkoleniach)
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Zakładu Komunalnego w Suchej Beskidzkiej lub pocztą na adres: ul. Wadowicka 4; 34-200 Sucha Beskidzka (liczy się data wpływu do Zakładu) do dnia 30 sierpnia 2022 roku z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ,, Kierownik Usług Komunalnych"
Postępowanie kwalifikacyjne może być w każdym czasie zakończone bez podania przyczyny i bez wyłonienia kandydata. Komisja Konkursowa może zaprosić kandydatów na rozmowy kwalifikacyjne.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz stronie Zakładu Komunalnego i na tablicy informacyjnej w Zakładzie Komunalnym w Suchej Beskidzkiej ul. Wadowicka 4.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U z 2018, poz. 1000) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Dokumenty, które wpłyną do Zakładu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie Komunalnym w Suchej Beskidzkiej w miesiącu maju 2022 r. (miesiąc poprzedzający datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest większy niż 6% .
Dodatkowe informacje pod nr telefonu: 33 8742079 - wew. 214 osoba do kontaktu: Kierownik Kadr, Płac i Administracji - mgr Danuta Celak
DyrektorZakładu Komunalnego w Suchej Beskidzkiej
mgr inż. Krzysztof Szczęch
Sucha Beskidzka; dnia 16.08.2022 r.