Przejdź do stopki

OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO URZĘDNICZE

Treść

OGŁOSZENIE O NABORZE

Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka

ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze

 

1. Miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta Sucha Beskidzka,  ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka.

2. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,

2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,

3) wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe,

4) znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, o podatkach i opłatach lokalnych, podatku leśnym, podatku rolnym, dochodach gmin, ordynacji podatkowej, finansach publicznych,

5) umiejętność obsługi komputera oraz specjalistycznych programów,

6) wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy i efektywnego wykorzystania czasu pracy.

3. Wymagania dodatkowe:

1) Wykształcenie o specjalności rachunkowość i finanse

2) umiejętność stosowania i interpretacji obowiązujących przepisów, poprawnego formułowania pism,

3) łatwość przekazywania informacji,

4) logiczne myślenie oraz umiejętność analitycznego podejścia do problemów.

4. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:

1) gromadzenie materiałów źródłowych stanowiących bazę do wymiaru podatku od nieruchomości, leśnego i rolnego od osób fizycznych i prawnych ,

2) przyjmowanie od podatników druków informacji i deklaracji oraz ich weryfikacja,

3) sporządzanie decyzji ustalających lub zmieniających wysokość podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego dla nieruchomości stanowiących własność osób fizycznych,

4) weryfikacja dokumentów źródłowych stanowiących podstawę przypisu lub odpisu naliczonego podatku dla osób fizycznych i prawnych.

5) prowadzenie rejestrów wymiarowych oraz rejestrów przypisów i odpisów ustalonych zobowiązań i bieżące ich uzgadnianie,

6) prowadzenie kontroli w terenie w zakresie powszechności opodatkowania oraz rzetelności składanych informacji o nieruchomościach oraz deklaracji,

7) wydawanie zaświadczeń dla osób fizycznych i prawnych na podstawie prowadzonej ewidencji podatkowej,

8) sporządzanie decyzji wymiarowych w zakresie łącznego zobowiązania pieniężnego,

9) prowadzenie dokumentacji ulg ustawowych i uch wałowych w podatku od nieruchomości , rolnym i leśnym, obliczanie tych ulg,

10) tworzenie i prowadzenie ewidencji podatkowej nieruchomości w systemie informatycznym oraz wprowadzanie bieżących zmian na podstawie zawiadomień otrzymanych z Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego,

11) sporządzanie informacji i sprawozdań w zakresie podatków,

12) przygotowywanie projektów uchwał w zakresie wysokości stawek podatkowych

5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

Rodzaj umowy: umowa o pracę.

Wymiar czasu pracy: 1/1 etat  tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie

Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.

Użytkowanie sprzętu biurowego ( drukarka, skaner, kserokopiarka )

Kontakt z klientami:  telefoniczny, bezpośredni, pocztą elektroniczną

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.

6. Wymagane dokumenty:

1) podpisany życiorys (CV) z  informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego doświadczenia zawodowego, zawierający adres korespondencyjny, adres e-mail i nr telefonu kontaktowego,

2) podpisany list motywacyjny,

3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

4) kserokopie świadectw pracy lub poświadczenie zatrudnienia potwierdzające wymagany staż pracy,

5) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),

6) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,

7) ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,

8) do wymaganych dokumentów aplikacyjnych należy dodatkowo dołączyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji ( druk do pobrania ze strony Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta)

RODO - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka dostępna jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

1) osobiście w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19,

2) pocztą na adres: Urząd Miasta  Sucha Beskidzka, 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19,

Wymagane dokumenty należy opatrzyć dopiskiem: „Dotyczy oferty pracy”

Składanie dokumentów:

1) termin składania dokumentów do dnia 26 maja 2022 r. do godz. 17:00 (czwartek),  liczy się data wpływu do Urzędu Miasta  Sucha Beskidzka,

2) aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Dodatkowe informacje:

1) dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 33 874 95 31

2) osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub listownie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,

 

Planowane zatrudnienie od dnia 1 czerwca  2022 r.