Przejdź do stopki

Nabór na stanowisko urzędnicze

Treść

OGŁOSZENIE O NABORZE

Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka

ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze

 

1. Miejsce wykonywania pracy:  Urząd Miasta Sucha Beskidzka,  ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka.

2. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,
  2.  posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
  3. wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie ekonomiczne i minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe,
  4. znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, o dochodach gmin, o finansach publicznych, dyscyplinie finansów publicznych,  rachunkowości, podatku od towarów i usług,
  5. umiejętność obsługi komputera oraz specjalistycznych programów,
  6. wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy i efektywnego wykorzystania czasu pracy.

3. Wymagania dodatkowe:

  1. Wykształcenie o specjalności rachunkowość i finanse
  2. umiejętność stosowania i interpretacji obowiązujących przepisów, poprawnego formułowania pism,
  3. łatwość przekazywania informacji,
  4. logiczne myślenie oraz umiejętność analitycznego podejścia do problemów.

 

4. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. prowadzenie ewidencji rejestrów  sprzedaży i zakupów do celów podatkowych podatku VAT,
  2. obliczanie podatku VAT należnego do wykonywania usług,
  3. sporządzanie i prowadzenie rozliczeń podatku VAT z jednostkami i z Urzędem Skarbowym,
  4. wykonywanie innych czynności dotyczących podatku VAT w zakresie dotyczącym gminy jako płatnika podatku VAT,
  5. wystawianie faktur dotyczących wynajmu lokali użytkowych i dzierżawy gruntu oraz z innych tytułów związanych z wykonywaniem czynności podlegających ustawie o podatku od towarów i usług,
  6. prowadzenie spraw związanych z kasa fiskalną,
  7. księgowanie analityczne środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych. Prowadzenie ewidencji środków trwałych,
  8. naliczanie umorzenia od środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz sporządzanie sprawozdań w tym zakresie,
  9. rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych.
  10. przygotowywanie  zbiorczej deklaracji VAT  i JPK gminy.

5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

Rodzaj umowy: umowa o pracę.

Wymiar czasu pracy: 1/1 etat  tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie

Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.

Użytkowanie sprzętu biurowego ( drukarka, skaner, kserokopiarka )

Kontakt z klientami:  telefoniczny, bezpośredni, pocztą elektroniczną

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.

6. Wymagane dokumenty:

  1. podpisany życiorys (CV) z  informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego doświadczenia zawodowego, zawierający adres korespondencyjny, adres e-mail i nr telefonu kontaktowego,
  2. podpisany list motywacyjny,
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kserokopie świadectw pracy lub poświadczenie zatrudnienia potwierdzające wymagany staż pracy,
  5. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
  6. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
  7. ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
  8. do wymaganych dokumentów aplikacyjnych należy dodatkowo dołączyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji ( druk do pobrania ze strony  Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta)

RODO - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka dostępna jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

  1. osobiście w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19,
  2. pocztą na adres: Urząd Miasta  Sucha Beskidzka, 34-200 Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19,

Wymagane dokumenty należy opatrzyć dopiskiem:

„Dotyczy oferty pracy Nr 1”.

Składanie dokumentów:

  1. termin składania dokumentów do dnia 21 lutego 2022 r. do godz. 15:30,  liczy się data wpływu do Urzędu Miasta  Sucha Beskidzka,
  2. aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta  po wyżej określonym terminie nie będą
    rozpatrywane.

Dodatkowe informacje:

  1. dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu  33 874 95 31
  2. osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub listownie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,

 

Planowane zatrudnienie od dnia 1 marca  2022 r.

Sucha Beskidzka, dnia 8 lutego 2022  r.