Nabór na stanowisko urzędnicze
Treść
OGŁOSZENIE O NABORZE
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
1. Miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka.
2. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
- wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie ekonomiczne i minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe,
- znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, o dochodach gmin, o finansach publicznych, dyscyplinie finansów publicznych, rachunkowości, podatku od towarów i usług,
- umiejętność obsługi komputera oraz specjalistycznych programów,
- wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy i efektywnego wykorzystania czasu pracy.
3. Wymagania dodatkowe:
- Wykształcenie o specjalności rachunkowość i finanse
- umiejętność stosowania i interpretacji obowiązujących przepisów, poprawnego formułowania pism,
- łatwość przekazywania informacji,
- logiczne myślenie oraz umiejętność analitycznego podejścia do problemów.
4. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
- prowadzenie ewidencji rejestrów sprzedaży i zakupów do celów podatkowych podatku VAT,
- obliczanie podatku VAT należnego do wykonywania usług,
- sporządzanie i prowadzenie rozliczeń podatku VAT z jednostkami i z Urzędem Skarbowym,
- wykonywanie innych czynności dotyczących podatku VAT w zakresie dotyczącym gminy jako płatnika podatku VAT,
- wystawianie faktur dotyczących wynajmu lokali użytkowych i dzierżawy gruntu oraz z innych tytułów związanych z wykonywaniem czynności podlegających ustawie o podatku od towarów i usług,
- prowadzenie spraw związanych z kasa fiskalną,
- księgowanie analityczne środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych. Prowadzenie ewidencji środków trwałych,
- naliczanie umorzenia od środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz sporządzanie sprawozdań w tym zakresie,
- rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych.
- przygotowywanie zbiorczej deklaracji VAT i JPK gminy.
5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Rodzaj umowy: umowa o pracę.
Wymiar czasu pracy: 1/1 etat tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie
Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Użytkowanie sprzętu biurowego ( drukarka, skaner, kserokopiarka )
Kontakt z klientami: telefoniczny, bezpośredni, pocztą elektroniczną
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.
6. Wymagane dokumenty:
- podpisany życiorys (CV) z informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego doświadczenia zawodowego, zawierający adres korespondencyjny, adres e-mail i nr telefonu kontaktowego,
- podpisany list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie świadectw pracy lub poświadczenie zatrudnienia potwierdzające wymagany staż pracy,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
- ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- do wymaganych dokumentów aplikacyjnych należy dodatkowo dołączyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji ( druk do pobrania ze strony Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta)
RODO - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka dostępna jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- osobiście w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19,
- pocztą na adres: Urząd Miasta Sucha Beskidzka, 34-200 Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19,
Wymagane dokumenty należy opatrzyć dopiskiem:
„Dotyczy oferty pracy Nr 1”.
Składanie dokumentów:
- termin składania dokumentów do dnia 21 lutego 2022 r. do godz. 15:30, liczy się data wpływu do Urzędu Miasta Sucha Beskidzka,
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wyżej określonym terminie nie będą
rozpatrywane.
Dodatkowe informacje:
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 33 874 95 31
- osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub listownie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,
Planowane zatrudnienie od dnia 1 marca 2022 r.
Sucha Beskidzka, dnia 8 lutego 2022 r.