Przejdź do stopki

NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE

Treść

OGŁOSZENIE O NABORZE

Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka

ogłasza nabór na  stanowisko urzędnicze

 

1. Miejsce wykonywania pracy:  Urząd Miasta Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19 34-200 Sucha Beskidzka.

2. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,

2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,

3) wykształcenie wyższe,

4) umiejętność jasnej i precyzyjnej komunikacji w mowie i piśmie,

5) znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, ochronie środowiska, przyrody, zwierząt, prawo wodne, o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, w sprawie opłat za korzystanie ze środowiska, Kodeks postępowania administracyjnego,

6) umiejętność stosowania i interpretacji obowiązujących przepisów

7) wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy i efektywnego wykorzystania czasu pracy,

8) umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych i urządzeń biurowych,

3. Wymagania dodatkowe:

1) wykształcenie wyższe w zakresie ochrony środowiska,

2) budowanie dobrych relacji z klientami Urzędu, zaangażowanie w pracę, systematyczność, odpowiedzialność,  terminowość,

3) logiczne myślenie oraz umiejętność analitycznego podejścia do problemów,

4) preferowane doświadczenie zawodowe w pracy w administracji samorządowej.

4. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:

1) sprawy związane z utrzymaniem czystości oraz estetyzacją miasta w tym:

  • terenów zielonych,
  • dróg, chodników i placów

2) postępowania w zakresie naruszenia stosunków wodnych, przestrzegania przepisów o ochronie środowiska i ochronie przyrody,

3) lokalny transport zbiorowy i utrzymanie przystanków,

4) bieżące utrzymanie oświetlenia dróg i placów,

5) postępowania dotyczące decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanych przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko,

6) organizowanie i sprawowanie opieki nad kwaterami wojennymi i grobami osób zasłużonych,

7) współpraca ze  szkołami  w zakresie edukacji  ekologicznej,

8) prowadzenie spraw dotyczących realizacji Krajowego Programu Oczyszczania Ścieków Komunalnych.

5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

Rodzaj umowy: umowa o pracę.

Wymiar czasu pracy: 1/1 etat tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie

Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.

Użytkowanie sprzętu biurowego ( drukarka, skaner, kserokopiarka )

Kontakt z klientami:  telefoniczny, bezpośredni, pocztą elektroniczną

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.

6. Wymagane dokumenty:

1) podpisany życiorys (CV) z  informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, zawierający adres korespondencyjny, adres e-mail i nr telefonu kontaktowego,

2) podpisany list motywacyjny,

3) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),

4) oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,

5) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie ,

6) ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,

7) wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym list motywacyjny i szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) dodatkowo powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z RODO oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z późniejszymi zmianami” i podpisem kandydata.

 Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

1) osobiście w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19,

2) pocztą na adres: Urząd Miasta Sucha Beskidzka, 34-200 Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19, Wymagane dokumenty należy opatrzyć dopiskiem: „Dotyczy oferty pracy ”.

 Składanie dokumentów:

1) termin składania dokumentów do dnia 14 lutego 2022 r.  do godz. 15:30,  liczy się data wpływu do Urzędu Miasta Sucha Beskidzka,

2) aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 Dodatkowe informacje:

1) Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu  33 874 95 31

2) osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub listownie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,

 Planowane zatrudnienie od dnia  21 lutego 2022 r.