NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE
Treść
OGŁOSZENIE O NABORZE
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
1. Miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19 34-200 Sucha Beskidzka.
2. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
3) wykształcenie wyższe,
4) umiejętność jasnej i precyzyjnej komunikacji w mowie i piśmie,
5) znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, ochronie środowiska, przyrody, zwierząt, prawo wodne, o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, w sprawie opłat za korzystanie ze środowiska, Kodeks postępowania administracyjnego,
6) umiejętność stosowania i interpretacji obowiązujących przepisów
7) wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy i efektywnego wykorzystania czasu pracy,
8) umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych i urządzeń biurowych,
3. Wymagania dodatkowe:
1) wykształcenie wyższe w zakresie ochrony środowiska,
2) budowanie dobrych relacji z klientami Urzędu, zaangażowanie w pracę, systematyczność, odpowiedzialność, terminowość,
3) logiczne myślenie oraz umiejętność analitycznego podejścia do problemów,
4) preferowane doświadczenie zawodowe w pracy w administracji samorządowej.
4. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
1) sprawy związane z utrzymaniem czystości oraz estetyzacją miasta w tym:
- terenów zielonych,
- dróg, chodników i placów
2) postępowania w zakresie naruszenia stosunków wodnych, przestrzegania przepisów o ochronie środowiska i ochronie przyrody,
3) lokalny transport zbiorowy i utrzymanie przystanków,
4) bieżące utrzymanie oświetlenia dróg i placów,
5) postępowania dotyczące decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanych przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko,
6) organizowanie i sprawowanie opieki nad kwaterami wojennymi i grobami osób zasłużonych,
7) współpraca ze szkołami w zakresie edukacji ekologicznej,
8) prowadzenie spraw dotyczących realizacji Krajowego Programu Oczyszczania Ścieków Komunalnych.
5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Rodzaj umowy: umowa o pracę.
Wymiar czasu pracy: 1/1 etat tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie
Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Użytkowanie sprzętu biurowego ( drukarka, skaner, kserokopiarka )
Kontakt z klientami: telefoniczny, bezpośredni, pocztą elektroniczną
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.
6. Wymagane dokumenty:
1) podpisany życiorys (CV) z informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, zawierający adres korespondencyjny, adres e-mail i nr telefonu kontaktowego,
2) podpisany list motywacyjny,
3) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
4) oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
5) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie ,
6) ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
7) wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym list motywacyjny i szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) dodatkowo powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z RODO oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z późniejszymi zmianami” i podpisem kandydata.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
1) osobiście w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19,
2) pocztą na adres: Urząd Miasta Sucha Beskidzka, 34-200 Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19, Wymagane dokumenty należy opatrzyć dopiskiem: „Dotyczy oferty pracy ”.
Składanie dokumentów:
1) termin składania dokumentów do dnia 14 lutego 2022 r. do godz. 15:30, liczy się data wpływu do Urzędu Miasta Sucha Beskidzka,
2) aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje:
1) Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 33 874 95 31
2) osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub listownie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,
Planowane zatrudnienie od dnia 21 lutego 2022 r.