Nabór na stanowisko urzędnicze
Treść
OGŁOSZENIE O NABORZE
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
1. Miejsce wykonywania pracy:
Urząd Miasta Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19 34-200 Sucha Beskidzka.
2. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
- wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie i minimum 2-lata pracy w administracji publicznej,
- umiejętność jasnej i precyzyjnej komunikacji w mowie i piśmie,
- znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego,
- wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy i umiejętność efektywnego wykorzystania czasu pracy,
- umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych i urządzeń biurowych.
3. Wymagania dodatkowe:
- budowanie dobrych relacji z klientami Urzędu, zaangażowanie w pracę, systematyczność, odpowiedzialność, terminowość, dyspozycyjność,
- umiejętność analitycznego podejścia do problemów,
- łatwość przekazywania informacji.
4. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
- Zapewnienie sprawnej obsługi i funkcjonowania sekretariatu Burmistrza Miasta,
- Organizowanie wyjazdów służbowych i konferencji zgodnie z poleceniami Burmistrza. Prowadzenie rejestru delegacji.
- Przedkładanie korespondencji urzędowej redagowanej przez pracowników do podpisu,
- Elektroniczna rejestracja korespondencji wpływającej do Urzędu ( epuap, pocztą elektroniczną, drogą pocztową (listownie), osobiście przez interesantów),
- Zbieranie i opracowywanie informacji, sprawozdań dla potrzeb Burmistrza Miasta,
- Redagowanie pism,
- Przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych oraz udzielanie informacji,
8) Prowadzenie rejestru Zarządzeń Burmistrza,
9) Prenumerowanie wydawnictw, czasopism, fachowej literatury,
10) Obsługa urządzeń biurowych,
5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Rodzaj umowy: umowa o pracę.
Wymiar czasu pracy: 1/1 etat tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie
Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Użytkowanie sprzętu biurowego ( drukarka, skaner, kserokopiarka )
Kontakt z klientami: telefoniczny, bezpośredni, pocztą elektroniczną
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.
6. Wymagane dokumenty:
- podpisany życiorys (CV) z informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, zawierający adres korespondencyjny, adres e-mail i nr telefonu kontaktowego,
- podpisany list motywacyjny,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
- oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe,
- ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym list motywacyjny i szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) dodatkowo powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z RODO oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późniejszymi zmianami” i podpisem kandydata.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- osobiście w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19,
- pocztą na adres: Urząd Miasta Sucha Beskidzka, 34-200 Sucha Beskidzka ul Mickiewicza 19,
Wymagane dokumenty należy opatrzyć dopiskiem: „Dotyczy oferty pracy”.
Składanie dokumentów:
- termin składania dokumentów do dnia 22 września 2021 r. do godz. 15:30, liczy się data wpływu do Urzędu Miasta Sucha Beskidzka,
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje:
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 33 874 95 31
- osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub listownie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,
Planowane zatrudnienie od dnia 01 października 2021 r.