Przejdź do stopki

Nabór na stanowisko urzędnicze

Treść

 OGŁOSZENIE O NABORZE

Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka

ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze

 

1. Miejsce wykonywania pracy:  Urząd Miasta Sucha Beskidzka,  ul. Mickiewicza 19 34-200 Sucha Beskidzka.

 

2. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,

2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,

3) wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie ekonomiczne,

4) znajomość przepisów ustaw: o dochodach gmin, ordynacji podatkowej,  samorządzie gminnym, finansach publicznych, dyscyplinie finansów publicznych, opłacie skarbowej.

5) umiejętność obsługi komputera oraz specjalistycznych programów,
 

3. Wymagania dodatkowe:

1) wykształcenie o specjalności rachunkowość i finanse,

2) umiejętność stosowania i interpretacji przepisów, poprawnego formułowania pism i decyzji administracyjnych,

3) posiadane doświadczenie w księgowości budżetowej,

4) preferowane doświadczenie zawodowe w pracy w administracji samorządowej,
 

4. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:

1) Prowadzenie księgowości analitycznej dotyczącej kont rozrachunków, inwestycji, wydatków niewygasających, konta depozytu i funduszu socjalnego,

2) Sporządzanie informacji z realizacji inwestycji i wydatków niewygasających,

3) Prowadzenie zagadnień dotyczących realizacji inwestycji w tym księgowanie inwestycji realizowanych i współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej i innych źródeł.

4) Windykacja należności wynikających z kont rozrachunków- należności gminy,

5) Prowadzenie spraw związanych z poborem i windykacją zapłaty opłaty skarbowej w gminie

6) Sporządzanie sprawozdawczości budżetowej w zakresie prowadzonych spraw

7) Prowadzenie księgowości analitycznej zakładowego funduszu świadczeń socjalnych Urzędu Miasta,

8) Prowadzenie kartotek wartościowo-ilościowych materiałów – konto 310.
 

5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

 Rodzaj umowy: umowa o pracę.

Wymiar czasu pracy: 1/1 etat  tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie

Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.

Użytkowanie sprzętu biurowego ( drukarka, skaner, kserokopiarka, kasa fiskalna )

Kontakt z klientami:  telefoniczny, bezpośredni, pocztą elektroniczną

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.

 

6. Wymagane dokumenty:

1) podpisany życiorys (CV) z  informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, zawierający adres korespondencyjny, adres e-mail i nr telefonu kontaktowego,

2) podpisany list motywacyjny,

3) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),

4) oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,

5) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

6) ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, doświadczenie zawodowe,

7) wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym list motywacyjny i szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) dodatkowo powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z RODO oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 ”)  i podpisem kandydata.

8) do dokumentów aplikacyjnych należy dodatkowo dołączyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji ( druk do pobrania ze strony  Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta) RODO - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka dostępna jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

1) osobiście w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19,

2) pocztą na adres: Urząd Miasta Sucha Beskidzka, 34-200 Sucha Beskidzka ul .Mickiewicza 19,

Wymagane dokumenty należy opatrzyć dopiskiem: „Dotyczy oferty pracy Nr 2”.

 

Składanie dokumentów:

1) termin składania dokumentów do dnia 09 sierpnia 2021 r.  do godz. 15:30,  liczy się data wpływu do Urzędu Miasta Sucha Beskidzka,

2) aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Dodatkowe informacje:

1) dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu  33 874 95 31

2) osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,

Planowane zatrudnienie od dnia 16 sierpnia 2021 r.

                                                                                              

Sucha Beskidzka, dnia 27 lipca 2021 r.