Nabór na stanowisko urzędnicze
Treść
OGŁOSZENIE O NABORZE
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
1. Miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19 34-200 Sucha Beskidzka.
2. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
3) wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie i minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w administracji lub pracy biurowej
4) znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym,
5) umiejętność jasnej i precyzyjnej komunikacji w mowie i w piśmie,
6) wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy i efektywnego wykorzystania czasu pracy,
7) umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych i urządzeń biurowych
3. Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta,
2) logiczne myślenie oraz umiejętność analitycznego podejścia do problemów,
3) łatwość przekazywania informacji.
4. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Prowadzenie zagadnień w Biurze Obsługi Mieszkańców , a w szczególności:
1) udzielanie informacji w sprawach:
a) z zakresu działania Urzędu Miasta oraz trybu załatwiania spraw,
b) terminów załatwiania spraw, w tym wydawania zaświadczeń i decyzji, w których pośredniczy Biuro Obsługi Mieszkańców,
c) innych ogólnych informacji związanych z funkcjonowaniem samorządowych jednostek organizacyjnych i instytucji.
2) przyjmowanie korespondencji oraz wprowadzanie jej do elektronicznego systemu obiegu dokumentów (ESOD) ,
3) dokonywanie elektronicznej rejestracji korespondencji wpływającej do Urzędu drogą pocztową, systemem epuap, pocztą elektroniczną,
4) obsługa klientów w zakresie uwierzytelnienia Profilu w Punkcie Potwierdzającym Profil Zaufany w Urzędzie Miasta,
5) Przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych oraz udzielanie informacji, redagowanie pism,
6) kompletowanie i umieszczanie materiałów do Biuletynu Informacji Publicznej oraz bieżąca aktualizacja informacji tam zawartych,
7) wykonywanie innych zadań na stanowisku wynikających z regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta.
5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Rodzaj umowy: umowa o pracę.
Wymiar czasu pracy: 1/1 etat tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie
Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Użytkowanie sprzętu biurowego ( drukarka, skaner, kserokopiarka )
Kontakt z klientami: telefoniczny, bezpośredni, pocztą elektroniczną
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.
6. Wymagane dokumenty:
1) podpisany życiorys (CV) z informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, zawierający adres korespondencyjny, adres e-mail i nr telefonu kontaktowego,
2) podpisany list motywacyjny,
3) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
4) oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
5) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
6) ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
7) wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym list motywacyjny i szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) dodatkowo powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z RODO oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 )” i podpisem kandydata.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
1) osobiście w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19,
2) pocztą na adres: Urząd Miasta Sucha Beskidzka, 34-200 Sucha Beskidzka
ul .Mickiewicza 19,
Wymagane dokumenty należy opatrzyć dopiskiem: „Dotyczy oferty pracy”.
Składanie dokumentów:
1) termin składania dokumentów do dnia 3 sierpnia 2021 r. do godz. 15:30, liczy się data wpływu do Urzędu Miasta Sucha Beskidzka,
2) aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje:
1) Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 33 874 95 31
2) osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub listownie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,
Planowane zatrudnienie od dnia 9 sierpnia 2021 r.