Przejdź do stopki

Nabór na stanowisko urzędnicze

Treść

OGŁOSZENIE O NABORZE

 Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka

ogłasza nabór na stanowisko

Kierownika Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska

 

1. Miejsce wykonywania pracy:
Urząd Miasta Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19 34-200 Sucha Beskidzka.

 

2. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
  3. wykształcenie wyższe,
  4. posiadanie, co najmniej czteroletniego stażu pracy lub wykonywanie przez m.in. 4 lata działalności gospodarczej w branży związanej z ochroną środowiska.
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. znajomość i umiejętność praktycznego stosowania przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o odpadach, Prawo ochrony środowiska, Prawo wodne, Kodeks Postępowania administracyjnego, Prawo zamówień publicznych,
  7. znajomość podstawowych programów komputerowych ,

3. Wymagania dodatkowe:

  1. preferowane wykształcenie wyższe w zakresie ochrony środowiska,
  2. umiejętność kierowania zespołem,
  3. znajomość topografii miasta, jednostek oraz podmiotów wchodzących w strukturę gminy,
  4. prawo jazdy kat. B.

4. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. nadzór nad realizacją zadań realizowanych przez referat, a w szczególności z zakresu: ochrony środowiska i ochrony przyrody, ochrony powietrza, utrzymania porządku i czystości na terenie miasta oraz gospodarowania odpadami komunalnymi,
  2. kierowanie bieżącą działalnością referatu,
  3. opracowanie projektów uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza oraz realizacja podjętych uchwał i wydanych zarządzeń,
  4. realizacja budżetu gminy w zakresie podległym referatowi z zachowaniem dyscypliny finansów publicznych,
  5. przygotowanie i realizacja procedur udzielania zamówień z zakresu działania referatu, zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych,
  6. opracowywanie gminnych programów w zakresie ochrony środowiska,
  7. koordynacja oraz nadzór nad wdrażaniem przyjętej w gminie strategii gospodarki niskoemisyjnej poprzez inicjowanie działań i inwestycji służących ograniczeniu emisji zanieczyszczeń powietrza,
  8. realizacja zadań wynikających z Programu Ochrony Powietrza dla województwa małopolskiego.

 

5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

Rodzaj umowy: umowa o pracę.

Wymiar czasu pracy: 1/1 etat tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie,

Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.

Użytkowanie sprzętu biurowego ( drukarka, skaner, kserokopiarka )

Kontakt z klientami: telefoniczny, bezpośredni, pocztą elektroniczną.

 

Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ww. ustawy.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.

 

6. Wymagane dokumenty:

  1. podpisany życiorys (CV) z informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, zawierający adres korespondencyjny, adres e-mail i nr telefonu kontaktowego,
  2. podpisany list motywacyjny,
  3. kserokopie świadectw pracy lub poświadczenie zatrudnienia potwierdzające 4 letni staż pracy,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  5. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
  6. oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
  7. ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
  8. do wymaganych dokumentów aplikacyjnych należy dodatkowo dołączyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji (druk do pobrania ze strony Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta).

RODO - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka dostępna jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta.


Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

  1. osobiście w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19,
  2. pocztą na adres: Urząd Miasta Sucha Beskidzka, 34-200 Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19, Dokumenty należy złożyć lub przesłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

„Dotyczy oferty pacy na stanowisko kierownika referatu”.

 


Składanie dokumentów:

  1. termin składania dokumentów do dnia 23 czerwca 2021 r. do godz.15.30 liczy się data wpływu do Urzędu Miasta Sucha Beskidzka,
  2. aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Dodatkowe informacje:

  1. dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 33 874 95 31
  2. osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,

 

Planowane zatrudnienie od dnia 1 lipca 2021 r.