OFERTA PRACY w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka
Treść
OFERTA PRACY
na stanowisko sprzątaczki
w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka
I. Warunki zatrudnienia:
- Miejsce pracy: Urząd Miasta Sucha Beskidzka , 34-200 Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19.
- Forma zatrudnienia: umowa o pracę na zastępstwo.
- Wymiar zatrudnienia: ½ etatu.
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 16.00 do 20.00
II. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
- Brak przeciwwskazań do pracy na wysokości do 3 metrów.
- Wykształcenie preferowane zawodowe.
- Dyspozycyjność, odpowiedzialność, staranność i sumienność.
- Dobra organizacja pracy.
- Wysoka kultura osobista.
III. Wymagania dodatkowe:
- Własna inicjatywa i samodzielność w wykonywanych działaniach.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane.
IV. Zakres obowiązków:
- Codzienne sprzątanie i utrzymywanie w należytym porządku pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Miasta Sucha Beskidzka, poprzez m.in.
1) Zamiatanie, mycie, odkurzanie, konserwacja podłóg, wycieranie kurzu na meblach i urządzeniach biurowych,
2) Opróżnianie koszy na śmieci oraz niszczarek w trakcie sprzątania pomieszczeń do wskazanych zbiorczych pojemników – odpowiednia segregacja,
3) Mycie, czyszczenie i odkażanie umywalek, armatury i urządzeń sanitarnych w toaletach, łazienkach,
4) Utrzymanie czystości w pomieszczeniu socjalnym łącznie z myciem urządzeń i sprzętu. - Okresowe czynności porządkowe, w tym:
1) pastowanie i froterowanie podłóg (parkiet, lentex) w miarę potrzeb, jednak nie rzadziej niż dwa razy w roku,
2) mycie okien – w miarę potrzeb po uzgodnieniu lub na polecenie bezpośredniego przełożonego. - Utrzymywanie czystości wokół budynku Urzędu Miasta.
VI. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny i CV.
- Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie.
- Kserokopia referencji lub opinii (jeżeli kandydat posiada.,
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
- Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków na wskazanym stanowisku.
Dokumenty aplikacyjne należy składać w Urzędzie Miasta 34-200 Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19 (Biuro Obsługi Mieszkańców – parter). Powinny zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (klauzulę RODO).
Termin składania dokumentów do dnia 24 października 2025 r. do godz. 15:30, liczy się data wpływu do Urzędu Miasta Sucha Beskidzka. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 33 874 95 31.