Przejdź do stopki

OFERTA PRACY w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka

Treść

OFERTA PRACY

 na stanowisko sprzątaczki
w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka

I. Warunki zatrudnienia:

  1. Miejsce pracy: Urząd Miasta Sucha Beskidzka , 34-200 Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19.
  2. Forma zatrudnienia: umowa o pracę na zastępstwo.
  3. Wymiar zatrudnienia: ½  etatu.
  4. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 16.00 do 20.00

II. Wymagania niezbędne:

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  3. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
  4. Brak przeciwwskazań do pracy na wysokości do 3 metrów.
  5. Wykształcenie preferowane zawodowe.
  6. Dyspozycyjność, odpowiedzialność, staranność i sumienność.
  7. Dobra organizacja pracy.
  8. Wysoka kultura osobista.

       III.  Wymagania dodatkowe:

  1. Własna inicjatywa i samodzielność w wykonywanych działaniach.
  2. Umiejętność pracy w zespole.
  3. Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane.

IV.  Zakres obowiązków:

  1. Codzienne sprzątanie i utrzymywanie w należytym porządku pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Miasta Sucha Beskidzka, poprzez m.in.
    1) Zamiatanie, mycie, odkurzanie, konserwacja podłóg, wycieranie kurzu na meblach i urządzeniach biurowych,
    2) Opróżnianie koszy na śmieci oraz niszczarek w trakcie sprzątania pomieszczeń do wskazanych zbiorczych pojemników – odpowiednia segregacja,
    3) Mycie, czyszczenie i odkażanie umywalek, armatury i urządzeń sanitarnych w toaletach, łazienkach,
    4) Utrzymanie czystości w pomieszczeniu socjalnym łącznie z myciem urządzeń i sprzętu.
  2. Okresowe czynności porządkowe, w tym:
    1) pastowanie i froterowanie podłóg (parkiet, lentex) w miarę potrzeb, jednak nie rzadziej niż dwa razy w roku,
    2) mycie okien – w miarę potrzeb po uzgodnieniu lub na polecenie bezpośredniego przełożonego.
  3. Utrzymywanie czystości wokół budynku Urzędu Miasta.

VI. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny i CV.
  2. Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie.
  3. Kserokopia referencji lub opinii (jeżeli kandydat posiada.,
  4. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
  5. Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków na wskazanym stanowisku. 

Dokumenty aplikacyjne  należy składać w Urzędzie Miasta 34-200 Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19 (Biuro Obsługi Mieszkańców – parter). Powinny zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (klauzulę RODO).

 

Termin składania dokumentów do dnia  24 października 2025 r.  do godz. 15:30,  liczy się data wpływu do Urzędu Miasta Sucha Beskidzka.  Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu  33 874 95 31.