Przejdź do stopki

OGŁOSZENIE O NABORZE na stanowisko urzędnicze

Treść

OGŁOSZENIE O NABORZE

Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka

ogłasza nabór na wolne stanowisko

 

       1. Miejsce wykonywania pracy:

       Urząd Miasta Sucha Beskidzka,ul. Mickiewicza 19 34-200 Sucha Beskidzka.

 

      2. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
  3. wykształcenie wyższe ekonomiczne lub wykształcenie średnie ekonomiczne,
  4. znajomość przepisów ustaw o: samorządzie gminnym, finansach publicznych,  dochodach gmin,  rachunkowości, dyscyplinie finansów publicznych, opłacie skarbowej, ordynacji podatkowej, kodeks postępowania administracyjnego,
  5. umiejętność obsługi komputera oraz specjalistycznych programów i innych powiązanych urządzeń biurowych,
  6. wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań.

 

      3. Wymagania dodatkowe:

  1. wykształcenie o specjalności rachunkowość i finanse,
  2. umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawnych w praktyce,
  3. posiadane doświadczenie w księgowości budżetowej,
  4. umiejętność pracy samodzielneji w zespole,
  5. gotowość dostałego podnoszenia swoich kwalifikacji,
  6. obowiązkowość, komunikatywność, sumienność, dyspozycyjność, terminowość,
  7. zdolności analityczne.

 

       4. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Prowadzenie księgowości analitycznej dotyczących kont rozrachunków, inwestycji, wydatków niewygasających, konta depozytu i funduszu socjalnego,
  2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, 
  3. Prowadzenie pełnego zakresu księgowości zakładowego funduszu świadczeń socjalnych Urzędu Miasta,
  4. Sporządzanie informacji z realizacji inwestycji i wydatków niewygasających,
  5. Prowadzenie zagadnień dotyczących realizacji inwestycji w tym księgowanie inwestycji realizowanych i współfinansowanych ze środków pochodzących
    z budżetu Unii Europejskiej i innych źródeł,
  6. Księgowanie i windykacja należności wynikających z kont rozrachunków- należności gminy,
  7. Prowadzenie spraw związanych z poborem i windykacją zapłaty opłaty skarbowej w gminie,
  8. Sporządzanie sprawozdawczości budżetowej w zakresie prowadzonych spraw wg obowiązujących przepisów,
  9. Prowadzenie kartotek ilościowo – wartościowych materiałów – konto 310,
  10. Księgowość analityczna do konta 998, 999 - zaangażowania inwestycji,
  11. Przygotowywanie  informacji i danych finansowych  z zakresu inwestycji do wieloletniej prognozy finansowej gminy,
  12. Przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji spraw prowadzonych na stanowisku pracy do archiwum zakładowego.

 

       5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

Rodzaj umowy: umowa o pracę.

Wymiar czasu pracy: 1/1 etat  tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie

Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.

Użytkowanie sprzętu biurowego ( drukarka, skaner, kserokopiarka,  )

Kontakt z klientami:  telefoniczny, bezpośredni, pocztą elektroniczną

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej              
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych  osiągnął 6%.

 

       6. Wymagane dokumenty:

  1. podpisany życiorys (CV) zinformacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, zawierający adres korespondencyjny, adres e-maili nr telefonu kontaktowego,
  2. podpisany list motywacyjny,
  3. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
  4. świadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
  5. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  6. ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, doświadczenie zawodowe,
  7. do dokumentów aplikacyjnych należy dodatkowo dołączyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji ( druk do pobrania ze stronyBiuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta) RODO - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka dostępna jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

  1. osobiście w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19,
  2. pocztą na adres: Urząd Miasta Sucha Beskidzka, 34-200 Sucha Beskidzka
    ul .Mickiewicza 19,

 

Wymagane dokumenty należy opatrzyć dopiskiem:

„Dotyczy oferty pracy – nabór – ZBM/8/2025

 

Składanie dokumentów:

  1. termin składania dokumentów do dnia 19 sierpnia 2025 r.  do godz. 15:30,liczy się data wpływu do Urzędu Miasta Sucha Beskidzka,
  2. aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Elektronicznie: na adres e-doręczeń Urzędu Miasta Sucha Beskidzka:   AE:PL-62300-12032-SUDEV-24  ubadres skrytki e-PUAP:  uoq0e8j71I/SkrytkaESP

W przypadku złożenia  oferty w tej formie należy podpisać ją elektronicznie- podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem kwalifikowanym.

 

Dodatkowe informacje:

  1. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu33 874 95 31
  2. osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,

 

Planowane zatrudnienie od dnia 1 września 2025 r.