OGŁOSZENIE O NABORZE na stanowisko urzędnicze
Treść
OGŁOSZENIE O NABORZE
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka
ogłasza nabór na wolne stanowisko
1. Miejsce wykonywania pracy:
Urząd Miasta Sucha Beskidzka,ul. Mickiewicza 19 34-200 Sucha Beskidzka.
2. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub wykształcenie średnie ekonomiczne,
- znajomość przepisów ustaw o: samorządzie gminnym, finansach publicznych, dochodach gmin, rachunkowości, dyscyplinie finansów publicznych, opłacie skarbowej, ordynacji podatkowej, kodeks postępowania administracyjnego,
- umiejętność obsługi komputera oraz specjalistycznych programów i innych powiązanych urządzeń biurowych,
- wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań.
3. Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie o specjalności rachunkowość i finanse,
- umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawnych w praktyce,
- posiadane doświadczenie w księgowości budżetowej,
- umiejętność pracy samodzielneji w zespole,
- gotowość dostałego podnoszenia swoich kwalifikacji,
- obowiązkowość, komunikatywność, sumienność, dyspozycyjność, terminowość,
- zdolności analityczne.
4. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
- Prowadzenie księgowości analitycznej dotyczących kont rozrachunków, inwestycji, wydatków niewygasających, konta depozytu i funduszu socjalnego,
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
- Prowadzenie pełnego zakresu księgowości zakładowego funduszu świadczeń socjalnych Urzędu Miasta,
- Sporządzanie informacji z realizacji inwestycji i wydatków niewygasających,
- Prowadzenie zagadnień dotyczących realizacji inwestycji w tym księgowanie inwestycji realizowanych i współfinansowanych ze środków pochodzących
z budżetu Unii Europejskiej i innych źródeł, - Księgowanie i windykacja należności wynikających z kont rozrachunków- należności gminy,
- Prowadzenie spraw związanych z poborem i windykacją zapłaty opłaty skarbowej w gminie,
- Sporządzanie sprawozdawczości budżetowej w zakresie prowadzonych spraw wg obowiązujących przepisów,
- Prowadzenie kartotek ilościowo – wartościowych materiałów – konto 310,
- Księgowość analityczna do konta 998, 999 - zaangażowania inwestycji,
- Przygotowywanie informacji i danych finansowych z zakresu inwestycji do wieloletniej prognozy finansowej gminy,
- Przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji spraw prowadzonych na stanowisku pracy do archiwum zakładowego.
5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Rodzaj umowy: umowa o pracę.
Wymiar czasu pracy: 1/1 etat tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie
Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Użytkowanie sprzętu biurowego ( drukarka, skaner, kserokopiarka, )
Kontakt z klientami: telefoniczny, bezpośredni, pocztą elektroniczną
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych osiągnął 6%.
6. Wymagane dokumenty:
- podpisany życiorys (CV) zinformacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, zawierający adres korespondencyjny, adres e-maili nr telefonu kontaktowego,
- podpisany list motywacyjny,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
- świadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, doświadczenie zawodowe,
- do dokumentów aplikacyjnych należy dodatkowo dołączyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji ( druk do pobrania ze stronyBiuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta) RODO - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka dostępna jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- osobiście w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19,
- pocztą na adres: Urząd Miasta Sucha Beskidzka, 34-200 Sucha Beskidzka
ul .Mickiewicza 19,
Wymagane dokumenty należy opatrzyć dopiskiem:
„Dotyczy oferty pracy – nabór – ZBM/8/2025
Składanie dokumentów:
- termin składania dokumentów do dnia 19 sierpnia 2025 r. do godz. 15:30,liczy się data wpływu do Urzędu Miasta Sucha Beskidzka,
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Elektronicznie: na adres e-doręczeń Urzędu Miasta Sucha Beskidzka: AE:PL-62300-12032-SUDEV-24 ubadres skrytki e-PUAP: uoq0e8j71I/SkrytkaESP
W przypadku złożenia oferty w tej formie należy podpisać ją elektronicznie- podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem kwalifikowanym.
Dodatkowe informacje:
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu33 874 95 31
- osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,
Planowane zatrudnienie od dnia 1 września 2025 r.