Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze
Treść
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
- Miejsce wykonywania pracy:
Urząd Miasta Sucha Beskidzka,ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka. Umowa o pracę.
- Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
3) wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie i minimum 2-lata pracy w administracji publicznej,
4) umiejętność jasnej i precyzyjnej komunikacji w mowie i piśmie,
5) znajomość przepisów niezbędnych do pracy na stanowisku:
a) ustaw: o samorządzie gminnym, o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
b) Kodeksu postępowania administracyjnego,
c) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt, rozporządzenie rady Ministrów w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy,
d) statutu gminy,
e) regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Sucha Beskidzka
6) posiadanie następujących predyspozycji osobowościowych: wysoka kultura osobista, lojalność, nienaganna prezencja, odporność na sytuacje stresowe i praca pod presją, czasu dobra organizacja pracy i umiejętność efektywnego wykorzystania czasu pracy, komunikatywność, operatywność, samodzielność w podejmowaniu rozstrzygnię w ramach prowadzonych zadań, łatwość przekazywania informacji, budowanie dobrych relacji z klientami Urzędu współpracownikami, zaangażowanie w pracę, systematyczność i dokładność w pracy, odpowiedzialność, terminowość, dyspozycyjność.
- Wymagania dodatkowe:
1) wykształcenie w kierunku administracyjnym,
2) doświadczenie zawodowe w administracji lub w pracy na podobnym stanowisku
- Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku
1) prowadzenie archiwum zakładowego, w tym:
a) przyjmowanie i gromadzenie akt z referatów Urzędu zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
b) ewidencjonowanie akt,
c) udostępnianie akt zgodnie z instrukcją organizacji i zakresu działania Urzęd i na ich podstawie wydawanie zaświadczeń, poświadczeń,
d) podział akt na kategorie wg instrukcji archiwalnej,
e) brakowanie akt kategorii B ,
f) przekazywanie akt kategorii A do Archiwum Państwowego, po okresie przechowywania we własnej jednostce.
2) prowadzenie dokumentacji w zakresie przedmiotów nietrwałych będących na wyposażeniu Urzędu ( prowadzenie księgi inwentarzowej),
3) opracowywanie planów poprawy warunków pracy w Urzędzie z dostosowanie stanowisk pracy do wymogów określonych ergonomią pracy,
4) dbałość o stan urządzeń będących na wyposażeniu, zapewnienie ich prawidłowego funkcjonowania (dopuszczenie do pracy urządzeń posiadających certyfikat, znak bezpieczeństwa),
5) gospodarka odzieżą ochronną i roboczą, ewidencjonowanie, rozliczanie,
6) prowadzenie dokumentacji związanej z wypadkami w pracy oraz chorób zawodowych wynikających z ryzyka zawodowego,
7) bieżące prace związane z obsługą administracyjno-gospodarczą w Urzędzie m.in.:
a) zapewnienie czystości i porządku w budynku Urzędu oraz wokół budynku
b) rozliczanie faktur zakupów i innych zleceń, zamówień realizowanych przez referat, w tym prowadzenie ewidencji urządzeń dzierżawionych, certyfikatów i wydatków.
c) dekorowanie budynku z okazji świąt narodowych i innych uroczystości państwowych, regionalnych i lokalnych,
d) naliczanie opłat związanych z utrzymaniem budynku administracyjnego Urzędu użytkownikom lokali biurowych oraz dbanie o ich terminowe uiszczanie
e) planowanie i organizowanie zapotrzebowania materiałowo- technicznego na środki trwałe, materiały biurowe i kancelaryjne oraz środki czystości,
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Rodzaj umowy: umowa o pracę.
- Wymiar czasu pracy: 1/1 etat tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie
- Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
- Użytkowanie sprzętu biurowego ( drukarka, skaner, kserokopiarka )
- Kontakt z klientami: telefoniczny, bezpośredni, pocztą elektroniczną
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych osiągnął 6%.
- Wymagane dokumenty:
1) podpisany życiorys (CV) z informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, zawierający adres korespondencyjny, adres e-mail i numer telefonu kontaktowego,
2) podpisany list motywacyjny,
3) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
4) świadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
5) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe (staż pracy),
6) ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
7) do wymaganych dokumentów aplikacyjnych należy dodatkowo dołączyć zgod na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji. RODO - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka dostępna jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta.
Dokumenty aplikacyjne należy składać:
- osobiście w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19,
- pocztą na adres: Urząd Miasta Sucha Beskidzka, 34-200 Sucha Beskidzka,
ul .Mickiewicza 19, - elektronicznie: na adres e-doręczeń Urzędu Miasta Sucha Beskidzka: AE:PL-62300-12032-SUDEV-24 lub adres skrytki e-PUAP: uoq0e8j71I/SkrytkaESP
W przypadku złożenia oferty w tej formie należy podpisać ją elektronicznie – podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem kwalifikowanym.
Wymagane dokumenty należy opatrzyć dopiskiem:
„Dotyczy oferty pracy – nabór – ZBM/4/2025”
Składanie dokumentów:
- termin składania dokumentów do dnia 18 marca 2025 r. do godz. 15:30, liczy się data wpływu do Urzędu Miasta Sucha Beskidzka,
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje:
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 33 874 95 31
- osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub listownie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,
Planowane zatrudnienie od dnia 1 kwietnia 2025 r.