Przejdź do stopki

Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze

Treść

OGŁOSZENIE O NABORZE
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka

ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze

 

1. Miejsce wykonywania pracy:Urząd Miasta Sucha Beskidzka,ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka.

2. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
  3. wykształcenie w zakresie budownictwa lub geodezji albo gospodarki przestrzennej - średnie techniczne i 2-letni staż pracy lub wyższe,
  4. znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, prawo budowlane, o gospodarce nieruchomościami, planowaniu i gospodarowaniu przestrzennym oraz przepisów wykonawczych do ustawy.
  5. umiejętność obsługipodstawowych programów komputerowych i urządzeń biurowych,
  6. umiejętność jasnej i precyzyjnej komunikacji w mowie i piśmie,
  7. nastawienie na stałe podnoszenie kompetencji zawodowych oraz otwartość
    do zdobywania, uzupełniania wiedzy i umiejętności,
  8. predyspozycje osobowościowe-odpowiedzialność, rzetelność samodzielność, wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy i efektywnego wykorzystania czasu pracy, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres.

3. Wymagania dodatkowe:

  1. preferowane doświadczenie zawodowe w pracy w administracji,
  2. umiejętność stosowania i interpretacji obowiązujących przepisów, poprawnego formułowania pism,
  3. łatwość przekazywania informacji, odpowiedzialność i terminowość,

 

4. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku m.in:

           1. Zadania wynikające z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym:

  • prowadzenie spraw i procedur związanych ze sporządzaniem planu ogólnego miasta Sucha Beskidzka oraz uchwał i aktów planistycznych związanych z gospodarką przestrzenną ( w tym uchwałą krajobrazową)
  • prowadzenie rejestru planów miejscowych,
  • wydawanie wypisów i wyrysów oraz zaświadczeń o przeznaczeniu nieruchomości w planie oraz innych dokumentów planistycznych związanych z gospodarką przestrzenną miasta ( w tym rewitalizacja i aglomeracja),
  • Rejestrowanie wniosków o zmianę miejscowego planu zagospodarowania, składanie informacji wtym zakresie,
  • prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących opiniowania wstępnych projektów podziału nieruchomości,
  • przygotowanie wniosków o zgodę na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolne i nieleśne.
    2. Zadania wynikającez ustawy Prawo budowlane:
  • prowadzenie rejestru wydanych przez Wojewodę oraz Starostę Suskiego decyzji
    o pozwoleniu na budowę i zgłoszeń zamiaru realizacji robót budowlanych dla inwestycji realizowanych na terenie miasta Sucha Beskidzka oraz kontrola zgłoszeń z obowiązującymi zapisami w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego.
  • przygotowywanie wniosków o pozwolenie na budowę oraz zgłoszeń zamiaru rozpoczęcia robót dla zadań realizowanych przez Urząd Miasta.
  • Udział w procesie inwestycyjnym w zakresie określonym przez kierownika Referatu.

5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Rodzaj umowy: umowa o pracę.
Wymiar czasu pracy: 1/1 etat  tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie
Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie (znajomość podstawowych programów)
Użytkowanie sprzętu biurowego ( drukarka, skaner, kserokopiarka)
Kontakt z klientami:  telefoniczny, bezpośredni, pocztą elektroniczną

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej              
 i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.

6. Wymagane dokumenty:

  1. podpisany życiorys (CV) zinformacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego doświadczenia zawodowego, zawierający adres korespondencyjny, adres e-maili nr telefonu kontaktowego,
  2. podpisany list motywacyjny,
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kserokopie świadectw pracy(potwierdzenie 2- letniego stażu pracy przy średnim wykształceniu)
  5. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu
    z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
  6. świadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
  7. ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
  8. do wymaganych dokumentów aplikacyjnych należy dodatkowo dołączyć zgodę
    na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji (druk do pobrania
    ze stronyBiuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta)
    RODO - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka dostępna jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

  1. osobiście w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19,
  2. pocztą na adres: Urząd MiastaSucha Beskidzka, 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19,
  3. elektronicznie: na adres e-doręczeń Urzędu Miasta Sucha Beskidzka: AE:PL-62300-12032-SUDEV-24 lub adres skrytki e-PUAP:  uoq0e8j71I/SkrytkaESP
    W przypadku złożenia oferty w tej formie należy podpisać ją elektronicznie – podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem kwalifikowanym.

 

Wymagane dokumenty należy opatrzyć dopiskiem:  
„Dotyczy oferty pracy – nabór – ZBM/1/2025”

Składanie dokumentów:

  1. termin składania dokumentów do dnia  20 stycznia 2025 r. do godz. 15:30, liczy się data wpływu do Urzędu Miasta Sucha Beskidzka,
  2. aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wyżej określonym terminie nie będą
    rozpatrywane.

Dodatkowe informacje:

  1. dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 33 874 95 31
  2. osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub listownie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji.

Planowane zatrudnienie od dnia 1 lutego  2025 r.

                                                                                                       

 

 

 

 

 

 

Sucha Beskidzka, dnia 10 stycznia 2025 r.