Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze
Treść
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
1. Miejsce wykonywania pracy:Urząd Miasta Sucha Beskidzka,ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka.
2. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie funduszami unijnymi, administracja, informatyka) lub wykształcenie średnie techniczne informatyczne i co najmniej 2-letni staż pracy na podobnym stanowisku,
- biegła obsługa komputera – bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft oraz systemów operacyjnych WINDOWS,
- umiejętność obsługipodstawowych programów komputerowych i urządzeń biurowych oraz samodzielnej diagnozy i naprawy uszkodzeń sprzętu komputerowego,
- znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z problematyką na stanowisku pracy m.in. znajomość zagadnień dotyczących polityki UE i polityki regionalnej UE oraz polityki spójności, znajomość zasad realizacji programów/projektów/działań finansowych ze środków zewnętrznych, znajomość przepisów prawnych dotyczących funduszy unijnych, zamówień publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym,
3. Wymagania dodatkowe:
- wiedza i doświadczenie zawodowe w przygotowywaniu i rozliczaniu projektów realizowanych w ramach funduszy strukturalnych,
- umiejętność stosowania i interpretacji obowiązujących przepisów,
- łatwość przekazywania informacji,
- logiczne myślenie oraz umiejętność analitycznego podejścia do problemów.
4. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
- prowadzenie stałego monitoringu funduszy Unii Europejskiej oraz innych środków zewnętrznych i wyszukiwanie możliwości pozyskania środków na realizacje projektów gminnych,
- przygotowanie i weryfikacja, opracowywanie dokumentów aplikacyjnych projektów
o dofinansowanie z funduszy unijnych, - zgłaszanie wniosków do odpowiednich instytucji pośredniczących, monitorowanie, koordynacja, uzupełnianie oraz udział w pracach zespołu wdrażającego,
- przygotowywanie dokumentów związanych z refundacją wydatków poniesionych
w ramach realizowanych projektów, - współpraca z jednostkamiorganizacyjnymi Gminy oraz komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowych- fundusze unijne
i krajowe, współuczestniczenie w procesach aplikacyjnych, - administrowanie wnioskiem złożonym o dofinansowanie z funduszy europejskich na etapie ubiegania się i na etapie jego realizacji.
- Koordynacja i nadzór nad negocjacjami i podpisywaniem umów grantowych
i dotacyjnych, - sprawozdawczość i rozliczanie środków pomocowych. Prowadzenie dokumentacji
w tym zakresie, - Zadania z zakresu informatyki i komputeryzacji:
- utrzymanie stałej sprawności sprzętu informatycznego oraz sieci komputerowej,
- nadzór nad prawidłowymfunkcjonowaniem systemów informatycznych – programów użytkowych funkcjonujących w Urzędzie oraz strony internetowej,
- dbałość o należyty stan techniczny sprzętu i oprogramowania , w tym usuwanie usterek i drobnych awarii ,
- administrowanie pocztą elektroniczną,
- archiwizowanie zasobów informatycznych,
5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Rodzaj umowy: umowa o pracę.
Wymiar czasu pracy: 1/1 etat tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie
Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Użytkowanie sprzętu biurowego (m.in. drukarka, skaner, kserokopiarka )
Kontakt z klientami: telefoniczny, bezpośredni, pocztą elektroniczną
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.
6. Wymagane dokumenty:
- podpisany życiorys (CV) zinformacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego doświadczenia zawodowego, zawierający adres korespondencyjny, adres e-maili nr telefonu kontaktowego,
- podpisany list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy wymagany przy wykształceniu średnim,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
- świadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
- ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- do wymaganych dokumentów aplikacyjnych należy dodatkowo dołączyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji (druk do pobrania ze stronyBiuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta).
RODO - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka dostępna jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- osobiście w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19,
- pocztą na adres: Urząd MiastaSucha Beskidzka, 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19,
Dokumenty opatrzyć dopiskiem:
„Dotyczy oferty pracy ”.
Składanie dokumentów:
- termin składania dokumentów do dnia 2 grudnia 2024 r. do godz. 15:30,liczy się data wpływu do Urzędu MiastaSucha Beskidzka,
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miastapo wyżej określonym terminie nie będą
rozpatrywane.
Dodatkowe informacje:
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu33 874 95 31
- osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub listownie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,
Planowane zatrudnienie od dnia 16 grudnia 2024 r.
Sucha Beskidzka, dnia 21 listopada 2024 r.