Przejdź do stopki

Ogłoszenie Burmistrza Miasta Sucha Beskidzka o naborze na stanowisko urzędnicze

Treść

Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze

  1. Miejsce wykonywania pracy:  Urząd Miasta Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka.
     
  2. Wymagania niezbędne:
    1. obywatelstwo polskie,
    2.  posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
    3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    4. wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie funduszami unijnymi, administracja, informatyka)
      lub wykształcenie średnie techniczne informatyczne i co najmniej 2-letni staż pracy na podobnym stanowisku,
    5. biegła obsługa komputera – bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft oraz  systemów operacyjnych WINDOWS,
    6. umiejętność obsługi  podstawowych programów komputerowych i urządzeń biurowych oraz samodzielnej diagnozy i naprawy uszkodzeń sprzętu komputerowego,
    7. znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z problematyką na stanowisku pracy m.in. znajomość zagadnień dotyczących polityki UE i polityki regionalnej UE oraz polityki spójności, znajomość zasad realizacji programów/projektów/działań finansowych ze środków zewnętrznych, znajomość przepisów prawnych dotyczących funduszy unijnych, zamówień publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym,
       
  3. Wymagania dodatkowe:
    1. wiedza i doświadczenie zawodowe w przygotowywaniu i rozliczaniu projektów realizowanych w ramach funduszy strukturalnych,
    2. umiejętność stosowania i interpretacji obowiązujących przepisów,
    3. łatwość przekazywania informacji,
    4. logiczne myślenie oraz umiejętność analitycznego podejścia do problemów.
       
  4. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
    1. prowadzenie stałego monitoringu funduszy Unii Europejskiej oraz innych środków zewnętrznych i wyszukiwanie możliwości pozyskania środków na realizacje projektów gminnych,
    2. przygotowanie i weryfikacja, opracowywanie dokumentów aplikacyjnych projektów o dofinansowanie z funduszy unijnych,
    3. zgłaszanie wniosków do odpowiednich instytucji pośredniczących, monitorowanie, koordynacja, uzupełnianie oraz udział w pracach zespołu wdrażającego,
    4. przygotowywanie dokumentów związanych z refundacją wydatków poniesionych w ramach realizowanych projektów,
    5. współpraca z jednostkami  organizacyjnymi Gminy oraz komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowych- fundusze unijne i krajowe, współuczestniczenie w procesach aplikacyjnych,
    6. administrowanie wnioskiem złożonym o dofinansowanie z funduszy europejskich na etapie ubiegania się i na etapie jego realizacji.
    7. Koordynacja i nadzór nad negocjacjami i podpisywaniem umów grantowych i dotacyjnych,
    8. sprawozdawczość i rozliczanie środków pomocowych. Prowadzenie dokumentacji w tym zakresie,
    9. Zadania z zakresu informatyki i komputeryzacji:
      1. utrzymanie stałej sprawności sprzętu informatycznego oraz sieci komputerowej,
      2. nadzór nad prawidłowym  funkcjonowaniem  systemów informatycznych – programów użytkowych funkcjonujących w Urzędzie oraz strony internetowej,
      3. dbałość o należyty stan techniczny sprzętu i oprogramowania, w tym usuwanie usterek i drobnych awarii,
      4. administrowanie pocztą elektroniczną,
      5. archiwizowanie zasobów informatycznych,
         
  5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
    Rodzaj umowy: umowa o pracę.
    Wymiar czasu pracy: 1/1 etat  tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie
    Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
    Użytkowanie sprzętu biurowego (m.in. drukarka, skaner, kserokopiarka)
    Kontakt z klientami:  telefoniczny, bezpośredni, pocztą elektroniczną

    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.
     
  6. Wymagane dokumenty:
    1. podpisany życiorys (CV) z  informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego doświadczenia zawodowego, zawierający adres korespondencyjny, adres e-mail i nr telefonu kontaktowego,
    2. podpisany list motywacyjny,
    3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    4. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy wymagany przy wykształceniu średnim,
    5. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
    6. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
    7. ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
    8. do wymaganych dokumentów aplikacyjnych należy dodatkowo dołączyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji (druk do pobrania ze strony  Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta).

      RODO - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka dostępna jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta.


Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

  1. osobiście w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19,
  2. pocztą na adres: Urząd Miasta  Sucha Beskidzka, 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19,

Dokumenty opatrzyć dopiskiem:
„Dotyczy oferty pracy ”.

Składanie dokumentów:

  1. termin składania dokumentów do dnia 18 listopada 2024 r. do godz. 15:30, liczy się data wpływu do Urzędu Miasta  Sucha Beskidzka,
  2. aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Dodatkowe informacje:

  1. dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 33 874 95 31
  2. osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub listownie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,

Planowane zatrudnienie od dnia 1 grudnia 2024 r.

 

 

   Burmistrz Miasta  

/-/Stanisław Lichosyt

Sucha Beskidzka, dnia 7 listopada 2024  r.