Przejdź do stopki

Ogłoszenie Burmistrza Miasta Sucha Beskidzka o naborze na stanowisko urzędnicze - strażnik miejski – aplikant

Treść

Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze - strażnik miejski – aplikant

1. Miejsce wykonywania pracy:Urząd Miasta Sucha Beskidzka,ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka.

2. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. ukończone 21 lat,
  3. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  4. nienaganna opinia,
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. uregulowany stosunek do służby wojskowej,
  7. wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe,
  8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, w tym sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
  9. umiejętność jasnej i precyzyjnej komunikacji w mowie i piśmie,
  10. znajomość przepisówniezbędnych do pracy na stanowisku:
  • ustaw: o samorządzie gminnym, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
    o ochronie przyrody, o strażach gminnych oraz aktów wykonawczych do ustawy,
  • Kodeksu postępowania administracyjnego,
  • regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminie Sucha Beskidzka.

11. dyspozycyjność, komunikatywność oraz  umiejętność pracy w zespole,

12. prawo jazdy kategorii B od co najmniej 3 lat lub kategorii A i B

3. Wymagania dodatkowe:

  1. wykształcenie wyższe o kierunku: administracja, ochrona środowiska,
  2. dobra znajomość topografii miasta,
  3. posiadanie dodatkowych uprawnień: z zakresu ratownictwa medycznego, umiejętności obsługi drona, uprawnienia do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi, ukończonego szkolenia podstawowego dla strażników.


4. Zakres podstawowych zadań realizowanych na stanowisku obejmuje m.in:

  1. Prowadzenie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska na terenie miasta, w tym ochrony powietrza, oraz regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminie Sucha Beskidzka,
  2. Kontrola i nadzór oraz prowadzenie czynności mających na celu wyeliminowaniepalenia odpadami i niedozwolonymi paliwami w piecach oraz nielegalnego odprowadzania ścieków,
  3. Prowadzenie działań o charakterze informacyjno – edukacyjnym dla mieszkańców gminy Sucha Beskidzka w celu podniesienia świadomości w zakresie dbania
    o środowisko i powietrze oraz mobilizacji do korzystania z dostępnych instrumentów finansowych umożliwiających poprawę jakości powietrza i ochrony środowiska,
  4. Obsługa i zabezpieczenie specjalistycznego sprzętu będącego na wyposażeniu stanowiska pracy,służącego do kontroli jakości powietrza.
  5. Wykonywanie innych zadań i czynności wynikających z charakteru pracy na stanowisku w Straży Miejskiej,


5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

Rodzaj umowy: umowa o pracę.
Wymiar czasu pracy: 1/1 etat  tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie
Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Użytkowanie sprzętu biurowego ( drukarka, skaner, kserokopiarka ) oraz sprzętu specjalistycznego będącego na wyposażeniu stanowiska.
Kontakt z klientami:  telefoniczny, bezpośredni, pocztą elektroniczną
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.


6. Wymagane dokumenty:

  1. podpisany życiorys (CV) zinformacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, zawierający adres korespondencyjny, adres e-maili nr telefonu kontaktowego,
  2. podpisany list motywacyjny,
  3. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
  4. świadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
  5. oświadczenie potwierdzające uregulowany stosunek do służby wojskowej,
  6. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  7. ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, doświadczeniezawodowe itp.
  8. wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym list motywacyjny i szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) dodatkowo powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z RODO oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2042 r. poz. 1135 ” i podpisem kandydata.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

  1. osobiście w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19,
  2. pocztą na adres: Urząd Miasta Sucha Beskidzka, 34-200 Sucha Beskidzka
    ul .Mickiewicza 19,

Wymagane dokumenty należy opatrzyć dopiskiem: „Dotyczy oferty pracy ”.

Składanie dokumentów:

  1. termin składania dokumentów do dnia 14 października 2024 r.  do godz. 15:30,liczy się data wpływu do Urzędu Miasta Sucha Beskidzka,
  2. aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miastapo wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Dodatkowe informacje:

  1. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu33 874 95 21
    lub 33 874 95 31
  2. osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub listownie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji.

Planowane zatrudnienie od dnia  4 listopada 2024  r.