Ogłoszenie Burmistrza Miasta Sucha Beskidzka o naborze na stanowisko urzędnicze - strażnik miejski – aplikant
Treść
- Miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta Sucha Beskidzka,
ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka.
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- ukończone 21 lat,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- nienaganna opinia,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- uregulowany stosunek do służby wojskowej,
- wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, w tym sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
- umiejętność jasnej i precyzyjnej komunikacji w mowie i piśmie,
- znajomość przepisów niezbędnych do pracy na stanowisku:
- ustaw: o samorządzie gminnym, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- o ochronie przyrody, o strażach gminnych oraz aktów wykonawczych do ustawy, Kodeksu postępowania administracyjnego,
- regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminie Sucha Beskidzka.
- dyspozycyjność, komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole,
- prawo jazdy kategorii B od co najmniej 3 lat lub kategorii A i B
- Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe o kierunku: administracja, ochrona środowiska,
- dobra znajomość topografii miasta,
- posiadanie dodatkowych uprawnień: z zakresu ratownictwa medycznego, umiejętności obsługi drona, uprawnienia do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi, ukończonego szkolenia podstawowego dla strażników.
- Zakres podstawowych zadań realizowanych na stanowisku obejmuje m.in:
- Prowadzenie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska na terenie miasta, w tym ochrony powietrza, oraz regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminie Sucha Beskidzka,
- Kontrola i nadzór oraz prowadzenie czynności mających na celu wyeliminowanie palenia odpadami i niedozwolonymi paliwami w piecach oraz nielegalnego odprowadzania ścieków,
- Prowadzenie działań o charakterze informacyjno – edukacyjnym dla mieszkańców gminy Sucha Beskidzka w celu podniesienia świadomości w zakresie dbania o środowisko i powietrze oraz mobilizacji do korzystania z dostępnych instrumentów finansowych umożliwiających poprawę jakości powietrza i ochrony środowiska,
- Obsługa i zabezpieczenie specjalistycznego sprzętu będącego na wyposażeniu stanowiska pracy, służącego do kontroli jakości powietrza.
- Wykonywanie innych zadań i czynności wynikających z charakteru pracy na stanowisku w Straży Miejskiej,
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Rodzaj umowy: umowa o pracę.
Wymiar czasu pracy: 1/1 etat tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie
Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Użytkowanie sprzętu biurowego ( drukarka, skaner, kserokopiarka ) oraz sprzętu specjalistycznego będącego na wyposażeniu stanowiska.
Kontakt z klientami: telefoniczny, bezpośredni, pocztą elektroniczną
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.
- Wymagane dokumenty:
- podpisany życiorys (CV) z informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, zawierający adres korespondencyjny, adres e-mail i nr telefonu kontaktowego,
- podpisany list motywacyjny,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
- oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
- oświadczenie potwierdzające uregulowany stosunek do służby wojskowej,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, doświadczenie zawodowe itp.
- wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym list motywacyjny i szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) dodatkowo powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z RODO oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2042 r. poz. 1135 ” i podpisem kandydata.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- osobiście w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19,
- pocztą na adres: Urząd Miasta Sucha Beskidzka, 34-200 Sucha Beskidzka ul .Mickiewicza 19,
Wymagane dokumenty należy opatrzyć dopiskiem: „Dotyczy oferty pracy ”.
Składanie dokumentów:
- termin składania dokumentów do dnia 6 września 2024 r. do godz. 15:30, liczy się data wpływu do Urzędu Miasta Sucha Beskidzka,
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje:
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 33 874 95 21 lub 33 874 95 31
- osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub listownie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji.
Planowane zatrudnienie od dnia 4 listopada 2024 r.