Ogłoszenie Burmistrza Miasta Sucha Beskidzka o naborze na stanowisko urzędnicze
Treść
OGŁOSZENIE O NABORZE
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
- Miejsce wykonywania pracy:Urząd Miasta Sucha Beskidzka,ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka (umowa o pracę na zastępstwo).
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
- wykształcenie wyższe w zakresie ochrony środowiska,
- znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym,
o ochronie środowiska, przyrody, w sprawie opłat za korzystanie ze środowiska, regulamin utrzymania czystości i porządku w gminie Sucha Beskidzka, - umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych i urządzeń biurowych,
- umiejętność jasnej i precyzyjnej komunikacji w mowie i piśmie,
- nastawienie na stałe podnoszenie kompetencji zawodowych oraz otwartość do zdobywania, uzupełniania wiedzy i umiejętności,
- wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy i efektywnego wykorzystania czasu pracy, dyspozycyjność.
- Wymagania dodatkowe:
- preferowane doświadczenie zawodowe w pracy w administracji,
- umiejętność stosowania i interpretacji obowiązujących przepisów, poprawnego formułowania pism,
- łatwość przekazywania informacji, odpowiedzialność i terminowość.
- Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku m.in:
- sprawy związane z utrzymaniem czystości oraz estetyzacją miasta w tym:
- terenów zielonych,
- dróg, chodników i placów,
- tworzenie nowych i wzbogacanie istniejących terenów zieleni miejskiej oraz elementów małej architektury miejskiej,
- utrzymanie w należytym stanie technicznym i porządkowym fontann, tablic ogłoszeniowych, toalet publicznych zlokalizowanych na terenie miasta,
- lokalny transport drogowy i utrzymanie przystanków,
- prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na usunięcie oraz przyjmowaniem zgłoszeń o zamiarze usunięcia drzew i krzewów,
- prowadzenie spraw związanych z ustanawianiem i znoszeniem form ochrony przyrody tj. pomników przyrody stanowisk dokumentacyjnych, użytków ekologicznych lub zespołów przyrodniczo-krajobrazowych,
- wykonywanie czynności kontrolnych w zakresie przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska w zakresie objętym właściwością gminy,
- współpraca ze szkołami w zakresie edukacji ekologicznej,
- organizowanie i sprawowanie opieki nad kwaterami wojennymi i grobami osób zasłużonych.
- sprawy związane z utrzymaniem czystości oraz estetyzacją miasta w tym:
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Rodzaj umowy: umowa o pracę.
Wymiar czasu pracy: 1/1 etat tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie
Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie ( znajomość podstawowych programów)
Użytkowanie sprzętu biurowego ( drukarka, skaner, kserokopiarka )
Kontakt z klientami: telefoniczny, bezpośredni, pocztą elektroniczną
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.
6. Wymagane dokumenty:
- podpisany życiorys (CV) z informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego doświadczenia zawodowego, zawierający adres korespondencyjny, adres e-maili nr telefonu kontaktowego,
- podpisany list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego), - świadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
- ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- do wymaganych dokumentów aplikacyjnych należy dodatkowo dołączyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji ( druk do pobrania ze strony Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta)
RODO - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów
do zatrudnienia w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka dostępna jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- osobiście w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19,
- pocztą na adres: Urząd MiastaSucha Beskidzka, 34-200 Sucha Beskidzka
ul. Mickiewicza 19,
Wymagane dokumenty należy opatrzyć dopiskiem:
„Dotyczy oferty pracy – nabór – ZBM/15/2024”
Składanie dokumentów:
- termin składania dokumentów do dnia 26 sierpnia 2024 r. do godz. 15:30, liczy się data wpływu do Urzędu Miasta Sucha Beskidzka,
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje:
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu33 874 95 31
- osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub listownie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,
Planowane zatrudnienie od dnia 1 września 2024 r.
Sucha Beskidzka, dnia 16 sierpnia 2024 r.