Przejdź do stopki

Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze

Treść

OGŁOSZENIE O NABORZE
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka
ogłasza nabór na  stanowisko urzędnicze

1. Miejsce wykonywania pracy:  Urząd Miasta Sucha Beskidzka,  ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka.

2. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
  3. wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie i minimum 2-lata pracy w administracji publicznej,
  4. umiejętność jasnej i precyzyjnej komunikacji w mowie i piśmie,
  5. znajomość przepisów  niezbędnych do pracy na stanowisku:
    - ustawy o samorządzie gminnym,
    - Kodeksu postępowania administracyjnego,
    - rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt,
    - zasad elektronicznego systemu obiegu dokumentów w Urzędzie określonego  Zarządzeniem Nr 550/20 Burmistrza Miasta Sucha Beskidzka
    - statutu gminy,
    - regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Sucha Beskidzka
  6. posiadanie następujących predyspozycji osobowościowych: wysoka kultura osobista, lojalność, nienaganna prezencja, odporność na sytuacje stresowe i praca pod presją, czasu dobra organizacja pracy i umiejętność efektywnego wykorzystania czasu pracy, komunikatywność, operatywność, samodzielność w podejmowaniu rozstrzygnięć w ramach prowadzonych zadań, łatwość przekazywania informacji, budowanie dobrych relacji z klientami Urzędu współpracownikami, zaangażowanie w pracę, systematyczność i dokładność w pracy, odpowiedzialność,  terminowość, dyspozycyjność.

3. Wymagania dodatkowe:

  1. wykształcenie o kierunku administracyjnym,
  2. doświadczenie zawodowe w administracji lub w pracy na podobnym stanowisku,

4. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. przyjmowanie korespondencji składanej osobiście przez klientów Urzędu oraz wprowadzanie jej  do elektronicznego systemu obiegu dokumentów (ESOD) ,
  2. dokonywanie elektronicznej rejestracji korespondencji wpływającej do Urzędu drogą pocztową (listownie), systemem epuap, pocztą elektroniczną,
  3. udzielanie informacji w sprawach:
    - z zakresu działania Urzędu Miasta oraz trybu załatwiania spraw,
    - terminów załatwiania spraw, w tym wydawania zaświadczeń i decyzji, w których  pośredniczy Biuro Obsługi Mieszkańców,
    - innych ogólnych informacji związanych z funkcjonowaniem samorządowych jednostek organizacyjnych  i instytucji w mieście,
  4. przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych w tym udzielanie informacji – obsługa centrali telefonicznej,
  5. obsługa klientów w zakresie uwierzytelniania profilu w punkcie potwierdzającym profil zaufany w Urzędzie Miasta,
  6. kompletowanie i umieszczanie materiałów do Biuletynu Informacji Publicznej  oraz bieżąca aktualizacja informacji tam zawartych,
  7. realizacja obowiązku sprawozdawczego do GUS,
  8. zapewnienie sprawnej obsługi i funkcjonowania sekretariatu Burmistrza Miasta w ramach zastępstwa za pracownika, a w szczególności:
    a) prowadzenie terminarza spotkań burmistrza, obsługa narad, spotkań itp.
    b) organizowanie  wyjazdów służbowych i konferencji zgodnie z poleceniami Burmistrza- prowadzenie rejestru delegacji,
    c) przedkładanie korespondencji urzędowej redagowanej przez pracowników do podpisu, rozdzielanie korespondencji wpływającej do Urzędu i z podpisu,
    f) prowadzenie rejestru Zarządzeń Burmistrza,
  9.  obsługa urządzeń biurowych,
  10.  wykonywanie innych poleceń przełożonych w zależności od potrzeb.

 

5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Rodzaj umowy: umowa o pracę.
Wymiar czasu pracy: 1/1 etat  tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie
Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Użytkowanie sprzętu biurowego ( drukarka, skaner, kserokopiarka)
Kontakt z klientami:  telefoniczny, bezpośredni, pocztą elektroniczną

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej              
 i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.

6. Wymagane dokumenty:

  1. podpisany życiorys (CV) z  informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, zawierający adres korespondencyjny, adres e-mail  i nr telefonu kontaktowego,
  2. podpisany list motywacyjny,
  3. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
  4. oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
  5. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe (staż pracy),
  6. ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
  7. wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym list motywacyjny i szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) dodatkowo powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z RODO oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530 z późniejszymi zmianami” i podpisem kandydata.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

  1. osobiście w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19,
  2. pocztą na adres: Urząd Miasta Sucha Beskidzka, 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19,

Wymagane dokumenty należy opatrzyć dopiskiem: „Dotyczy oferty pracy”.

Składanie dokumentów:

  1. termin składania dokumentów do dnia 16 lipca 2024 r.  do godz. 15:30,  liczy się data wpływu do Urzędu Miasta Sucha Beskidzka,
  2. aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Dodatkowe informacje:

  1. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu  33 874 95 31
  2. Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub listownie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,

Planowane zatrudnienie od dnia  1 sierpnia 2024  r.