Gdzie załatwić
Urząd Miejski w Suchej Beskidzkiej
ul. Mickiewicza 19
Referat Gospodarki Nieruchomościami
I piętro pokój. Nr 28
nr telefonu (0-33) 874-95-38 , 874 95 39
Godziny przyjęć:
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomosciami (Dz. U. Nr 261, poz.2603 z 2004 r. z późniejszymi zmianami) oraz Uchwała Nr XXII / 206 / 04 Rady Miejskiej w Suchej Beskidzkiej z dnia 30 września 2004 r. w sprawie: ustalenia kryteriów i zasad sprzedaży lokali mieszkalnych, w budownictwie komunalnym, położonych na osiedlach Na Stawach, Beskidzkim i ul. Mickiewicza 17.
Wymagane dokumenty
- wniosek o wykup lokalu,
- oświadczenie najemcy o pokryciu kosztów wyceny zgodnie z § 6 w/w uchwały Rady Miejskiej,
- kserokopia decyzji o przydziale lokalu mieszkalnego.
- wniosek o ewentualne zastosowanie bonifikaty od ceny rynkowej lokalu
Opłaty
Czynności zwolnione z opłaty skarbowej.
Termin odpowiedzi
- po złożeniu wniosku o wykup lokalu na koszt nabywcy zostaje zlecona wycena.
- po ustaleniu wartości mieszkania, do publicznej wiadomości na okres 6 tygodni podany jest wykaz nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży
- Jeżeli w wyżej podanym terminie nie zostanie wykonane prawo pierwszeństwa nabycia nieruchomości, następuje spisanie protokołu uzgodnień i zawarcie umowy w formie aktu notarialnego.
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje
Uwagi
Sprzedaż lokali następuje wyłącznie na rzecz dotychczasowych najemców