Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko
Treść
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka ogłasza nabór na stanowisko Kierownika Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka
- Miejsce wykonywania pracy:
Urząd Miasta Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19
34-200 Sucha Beskidzka.
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
- wykształcenie wyższe,
- posiadanie co najmniej czteroletniego stażu pracy,
- znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o ochronie przyrody, o odpadach, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o dostępie do informacji publicznej, ochronie danych osobowych, Kodeks Postępowania administracyjnego oraz prawo ochrony środowiska, prawo wodne,
- samodzielność, dokładność, zaangażowanie w pracę, sumienność i rzetelność,
- umiejętność planowania, zarządzania pracą oraz czasem,
- umiejętność kierowania zespołem pracowników,
- komunikatywność, wnikliwość, łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- inicjatywa, kreatywność
- nieposzlakowana opinia,
- Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie wyższe w zakresie ochrony środowiska,
- doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- znajomość obsługi komputera w zakresie programów MS Office (Word, Excel).
- Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
- realizacja i nadzór nad zadaniami w zakresie: utrzymania czystości i porządku w gminie, gospodarki odpadami, gospodarki wodnej i ściekowej, ochrony środowiska oraz udostępniania informacji o środowisku i jego ochronie.
- prowadzenie spraw dotyczących letniego i zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych będących w zarządzie gminy,
- prowadzenie spraw dotyczących oświetlenia dróg wszystkich kategorii, współpraca w tym zakresie z Posterunkiem Energetycznym,
- współpraca z zarządcami dróg : krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, w zakresie spraw prowadzonych przez referat,
- współpraca z Zakładem Komunalnym oraz nadzór i koordynowanie realizacji zadań przez Zakład Komunalny,
- prowadzenie spraw związanych z przekształceniami własnościowymi komunalnych jednostek organizacyjnych,
- współpraca z jednostkami Ochotniczej Straży Pożarnej, a także Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w zakresie ochrony przeciwpożarowej,
- zapewnienie prawidłowego i terminowego wykonywania wszystkich zadań w kierowanym referacie,
- ustalenie podziału zadań i zakresów obowiązków dla pracowników referatu oraz nadzór nad przestrzeganiem przepisów ustaw, postanowień regulaminów obowiązujących w Urzędzie,
- usprawnianie organizacji, metod i form pracy referatu,
- opracowanie wniosków do projektu budżetu oraz do wieloletnich programów inwestycyjnych, wniosków do projektów planów finansowych,
- opracowanie projektów uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza oraz realizacja podjętych uchwał i wydanych zarządzeń,
- współdziałanie z organami administracji publicznej, organizacjami społecznymi i pozarządowymi,
- realizacja zadań własnych i zadań zleconych miastu z zakresu administracji rządowej oraz zadań przejętych przez miasto z zakresu administracji rządowej na podstawie porozumienia z jej organami ( w zakresie działania referatu),
- realizacja budżetu gminy w zakresie podległym referatowi z zachowaniem dyscypliny finansów publicznych,
- przygotowanie i realizacja procedur udzielania zamówień z zakresu działania referatu, zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych,
- odpowiedzialność za udostępnianie informacji publicznej.
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Rodzaj umowy: umowa o pracę.
Wymiar czasu pracy: 1/1 etat tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie
Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Użytkowanie sprzętu biurowego ( drukarka, skaner, kserokopiarka )
Kontakt z klientami: telefoniczny, bezpośredni, pocztą elektroniczną
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.
- Wymagane dokumenty:
- podpisany życiorys (CV) z informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, zawierający adres korespondencyjny, adres e-mail i nr telefonu kontaktowego,
- podpisany list motywacyjny,
- kserokopie świadectw pracy lub poświadczenie zatrudnienia potwierdzające 4 letni staż pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
- ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- do wymaganych dokumentów aplikacyjnych należy dodatkowo dołączyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji ( druk do pobrania ze strony Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta) RODO - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka dostępna jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- osobiście w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19,
- pocztą na adres: Urząd Miasta Sucha Beskidzka, 34-200 Sucha Beskidzka
ul. Mickiewicza 19,
Wymagane dokumenty należy opatrzyć dopiskiem:
„Dotyczy oferty pacy na stanowisko kierownika”.
Składanie dokumentów:
- termin składania dokumentów do dnia 09 lipca 2019 r. do godz. 15:30, liczy się data wpływu do Urzędu Miasta Sucha Beskidzka,
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje:
dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 33 874 95 31
osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub listownie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,
Planowane zatrudnienie od dnia 22 lipca 2019 r.