Konkurs na stanowisko kierownika Centrum Administracji Szkół
Treść
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka ogłasza konkurs na stanowisko kierownika Centrum Administracji Szkół w Suchej Beskidzkiej
Kandydaci przystępujący do konkursu powinni spełniać następujące wymagania kwalifikacyjne:
1/ wykształcenie wyższe – preferowane w zakresie zarządzania i organizacji ,
2/ staż pracy – 7 lat ,
3/ znajomość problematyki zarządzania i funkcjonowania placówek oświatowych w formie jednostki budżetowej.
4/ dodatkowym atutem będzie wykazanie się stażem w zakresie kierowania zasobami ludzkimi,
Kandydat do oferty powinien dołączyć:
1/ pisemne zgłoszenie do udziału w konkursie,
2/ wypełniony kwestionariusz osobowy,
3/ pisemną koncepcję pracy na stanowisku kierownika Centrum Administracji Szkół,
4/ dokumenty potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje oraz wymagany staż pracy,
5/ referencje lub opinia z ostatnich trzech lat pracy,
6/ oświadczenie o niekaralności,
7/ zaświadczenie o stanie zdrowia
8/ inne wg uznania kandydata.
Pisemne oferty wraz z dokumentami należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Suchej Beskidzkiej ul. Mickiewicza 19, pokój nr 23 z dopiskiem "Konkurs na stanowisko kierownika Centrum Administracji Szkół w Suchej Beskidzkiej".
Termin składania ofert upływa z dniem 10 czerwca 2005r. godzina 14.00.
Postępowanie konkursowe odbędzie się w dniu 13 czerwca 2005 r. o godz. 13.00.
Konkurs przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Burmistrza Miasta Sucha Beskidzka.