Przejdź do stopki

Konkurs na stanowisko kierownika Centrum Administracji Szkół

Treść

Burmistrz   Miasta   Sucha   Beskidzka ogłasza konkurs  na stanowisko kierownika Centrum Administracji Szkół w Suchej Beskidzkiej

Kandydaci przystępujący do konkursu powinni spełniać następujące wymagania kwalifikacyjne:

1/  wykształcenie wyższe – preferowane w zakresie zarządzania i organizacji ,
2/  staż pracy – 7 lat ,
3/  znajomość   problematyki    zarządzania   i   funkcjonowania  placówek oświatowych w formie jednostki budżetowej.             
4/  dodatkowym atutem będzie wykazanie się stażem w zakresie kierowania zasobami ludzkimi,

Kandydat do oferty powinien dołączyć:
1/  pisemne zgłoszenie do udziału w konkursie,
2/  wypełniony kwestionariusz osobowy,
3/  pisemną koncepcję pracy na stanowisku kierownika Centrum Administracji  Szkół,
4/  dokumenty potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje oraz wymagany staż pracy,
5/  referencje lub opinia z ostatnich trzech lat pracy,
6/  oświadczenie o niekaralności,
7/  zaświadczenie o stanie zdrowia
8/  inne wg uznania kandydata.

Pisemne oferty wraz z dokumentami należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Suchej Beskidzkiej ul. Mickiewicza 19, pokój nr 23  z dopiskiem "Konkurs na stanowisko kierownika Centrum Administracji Szkół  w Suchej Beskidzkiej".

Termin składania ofert upływa z dniem  10 czerwca  2005r. godzina 14.00.

Postępowanie konkursowe odbędzie się  w dniu  13 czerwca 2005 r. o godz. 13.00.

Konkurs przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Burmistrza Miasta Sucha Beskidzka.