OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIASTA SUCHA BESKIDZKA o naborze na stanowisko urzędnicze
Treść
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
1. Miejsce wykonywania pracy:Urząd Miasta Sucha Beskidzka,ul. Mickiewicza 19
34-200 Sucha Beskidzka.
2. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
- wykształcenie wyższe lub średnie techniczne,
- znajomość i umiejętność stosowania obowiązujących przepisów prawa,
w szczególności ustaw: o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, gospodarce nieruchomościami, Prawo budowlane, Prawo geodezyjne i kartograficzne, Prawo ochrony środowiska, Prawo zamówień publicznych,samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, - umiejętność obsługipodstawowych programów komputerowych i urządzeń biurowych.
3. Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa, geodezji i kartografii
lub średnie technik budowlany, - doświadczenie zawodowe w pracy w administracji samorządowej- co najmniej 3 letni staż pracy
- znajomość Pakietu MS Office oraz Geoportalu lub innych programów branżowych,
- logiczne myślenie oraz umiejętność analitycznego podejścia do problemów.
- umiejętność jasnej i precyzyjnej komunikacji w mowie i piśmie.
- uprzejmość i życzliwość w kontaktach z klientami
- umiejętność pracy w zespole
4. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
Prowadzenie zagadnień w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego, m.in.:
- prowadzenie działań i procedur sporządzania, przygotowywania i uchwalania planów zagospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowańi kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz innych uchwał związanych z gospodarką przestrzenną miasta Sucha Beskidzka,
- wydawanie zaświadczeń wypisów, wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz innych dokumentów planistycznych związanych z gospodarką przestrzenną miasta (w tym rewitalizacja i aglomeracja).
- rejestrowanie wniosków o zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz składanie informacji w tym zakresie,
- prowadzenie rejestru planów miejscowych,
- realizacja zadań związanych z opiniowaniem wstępnych projektów podziału nieruchomości,
- przygotowanie wniosków o zgodę na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolne i nieleśne,
Realizowanie zadań wynikających z ustawy Prawo budowlane m.in. :
- prowadzenie rejestru wydanych przez Wojewodę oraz starostę Suskiego decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zgłoszeń zamiaru realizacji robót budowlanych dla inwestycji realizowanych na terenie miasta Sucha Beskidzka,
- wykonywanie inwentaryzacji budowlanej inwestycji realizowanych przez referat.
5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Rodzaj umowy: umowa o pracę.
Wymiar czasu pracy: 1/1 etat tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie
Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Użytkowanie sprzętu biurowego (m.in. komputer, drukarka, skaner, kserokopiarka )
Kontakt z klientami: telefoniczny, bezpośredni, pocztą elektroniczną
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.
6. Wymagane dokumenty:
- podpisany życiorys (CV) zinformacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego doświadczenia zawodowego, zawierający adres korespondencyjny, adres e-maili nr telefonu kontaktowego,
- podpisany list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu
z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego), - świadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
- ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, doświadczenie zawodowe,
- do wymaganych dokumentów aplikacyjnych należy dodatkowo dołączyć zgodę
na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji (druk do pobrania
ze stronyBiuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta).
RODO - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka dostępna jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- osobiście w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19,
- pocztą na adres: Urząd MiastaSucha Beskidzka, 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19,
Dokumenty opatrzyć dopiskiem:
„Dotyczy oferty pracy ”.
Składanie dokumentów:
- termin składania dokumentów do dnia 18 grudnia 2023 r. do godz. 15:30,liczy się data wpływu do Urzędu MiastaSucha Beskidzka,
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miastapo wyżej określonym terminie nie będą
rozpatrywane.
Dodatkowe informacje:
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu33 874 95 31
- osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub listownie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,
Planowane zatrudnienie od dnia 2 stycznia 2024 r.