Przejdź do stopki

OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO URZĘDNICZE

Treść

Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze

  1. Miejsce wykonywania pracy:Urząd Miasta Sucha Beskidzka,ul. Mickiewicza 19

34-200 Sucha Beskidzka.

 

  1. Wymagania niezbędne:
    1. obywatelstwo polskie,
    2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
    3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
    5. wykształcenie wyższe
    6. znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, wychowaniu w trzeźwości
      i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,  przeciwdziałaniu narkomanii,  zdrowiu publicznym, kodeks postępowania administracyjnego,
    7. znajomość Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii w gminie Sucha Beskidzka na lata 2022 -2025
    8. umiejętność obsługipodstawowych programów komputerowych i urządzeń biurowych.
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. wykształcenie wyższe administracyjne
    2. doświadczenie zawodowe w pracy w administracji samorządowej,
    3. umiejętność stosowania i interpretacji obowiązujących przepisów,
    4. logiczne myślenie oraz umiejętność analitycznego podejścia do problemów.
    5. umiejętność jasnej i precyzyjnej komunikacji w mowie i piśmie.

 

  1. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:

 

  1. Prowadzenie zagadnień w zakresie zapewnienia obsługi organizacyjnej
    i administracyjnej Rady Miasta:
    • prowadzenie spraw związanych z obsługą kancelaryjno- biurową Rady Miasta i jej Komisji,
    • przygotowywanie materiałów na posiedzenia Rady Miasta oraz zapewnienie ich terminowego doręczenia,
    • prowadzenie obsługi organizacyjno- technicznej Sesji Rady Miasta
    • sporządzanie protokołów stanowiących urzędowy zapis przebiegu obrad oraz podejmowanych uchwał i rozstrzygnięć,
    • prowadzenie rejestrów: uchwał, interpelacji, wniosków i zapytań składanych przez radnych oraz innych postanowień Rady Miasta i jej Komisji,
    • organizowanie, obsługa oraz protokołowanie zebrań, spotkań zwołanych przez Przewodniczącego Rady lub przewodniczących Komisji Rady,
    • sporządzanie sprawozdań z realizacji uchwał Rady Miasta oraz informacji
      z działalności Burmistrza Miasta w okresach międzysesyjnych,
    • obsługa edytora aktów prawnych – Legislator- sporządzanie aktów prawnych podlegających publikacji, w postaci elektronicznej i przekazywanie ich do ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym.

 

  1. Koordynacja i realizacja zadań na terenie Gminy Sucha Beskidzka wynikających
    z ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi oraz Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
    i Przeciwdziałania Narkomanii m.in.
    • wspomaganie działalności i współpraca z instytucjami, stowarzyszeniami i osobami fizycznymi, służące rozwiązywaniu problemów alkoholowych i innych uzależnień,
    • inicjowanie i animowanie profilaktycznej działalności informacyjnej i edukacyjnej,
      w szczególności dla dzieci i młodzieży,
    • podejmowanie działań w celu zwiększenia dostępności pomocy terapeutycznej
      i rehabilitacyjnej dla osób uzależnionych od alkoholu i innych środków odurzających- współpraca ze służbą zdrowia, w tym ze stacjonarnymi ośrodkami lecznictwa odwykowego,
    • udzielanie rodzinom, w których występują problemy alkoholowe, pomocy psychospołecznej i prawnej, a w szczególności ochrony przed przemocą w rodzinie
      (współpraca z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej, Policją, sądem
      i prokuraturą).
    • kontrola przestrzegania zasad obrotu napojami alkoholowymi.
  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

Rodzaj umowy: umowa o pracę.

Wymiar czasu pracy: 1/1 etat  tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie

Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.

Użytkowanie sprzętu biurowego (m.in. drukarka, skaner, kserokopiarka )

Kontakt z klientami:  telefoniczny, bezpośredni, pocztą elektroniczną

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej              
 i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.

 

  1. Wymagane dokumenty:
    1. podpisany życiorys (CV) zinformacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego doświadczenia zawodowego, zawierający adres korespondencyjny, adres e-maili nr telefonu kontaktowego,
    2. podpisany list motywacyjny,
    3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    4. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane
      z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu
      z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
    5. świadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
    6. ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
    7. do wymaganych dokumentów aplikacyjnych należy dodatkowo dołączyć zgodę
      na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji (druk do pobrania
      ze stronyBiuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta).

RODO - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka dostępna jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta.

 

 

 


Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

  1. osobiście w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19,
  2. pocztą na adres: Urząd MiastaSucha Beskidzka, 34-200 Sucha Beskidzka

ul. Mickiewicza 19,

Dokumenty opatrzyć dopiskiem:

„Dotyczy oferty pracy ”.

 

Składanie dokumentów:

  1. termin składania dokumentów do dnia 16 stycznia 2023 r. do godz. 15:30,liczy się data wpływu do Urzędu MiastaSucha Beskidzka,
  2. aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miastapo wyżej określonym terminie nie będą
    rozpatrywane.

 

Dodatkowe informacje:

  1. dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu33 874 95 31
  2. osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub listownie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,

 

Planowane zatrudnienie od dnia  20 stycznia 2023 r.