OGŁOSZENIE O NABORZE na stanowisko urzędnicze
Treść
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W SUCHEJ BESKIDZIEJ
Kierownik Centrum Usług Wspólnych w Suchej Beskidzkiej
ogłasza nabór na stanowisko referenta.
1. Miejsce wykonywania pracy: Centrum Usług Wspólnych w Suchej Beskidzkiej,
ul. Adama Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka.
2. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej, bądź obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
- wykształcenie wyższe
- znajomość przepisów ustaw o systemie oświaty, systemie informacji oświatowej, prawo oświatowe, o finansowaniu zadań oświatowych, o finansach publicznych,
o rachunkowości, o klasyfikacji budżetowej, - umiejętność obsługi komputera,
- samodzielność, dokładność, zaangażowanie w pracę, systematyczność, odpowiedzialność, punktualność, wysoka kultura osobista,
- komunikatywność, wnikliwość
- nieposzlakowana opinia,
3. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność stosowania i interpretacji przepisów,
- umiejętność poprawnego formułowania pism i decyzji administracyjnych,
- łatwość przekazywania informacji,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętność pracy w zespole,
- preferowane doświadczenie zawodowe w pracy w administracji samorządowej,
4. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
- Prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
- Wstępna weryfikacja formalna i rachunkowa dokumentów przychodzących.
- Koordynowanie spraw dot. zaopatrzenia Centrum Usług Wspólnych - przygotowywanie zamówień i umów na dostawę towarów i usług.
- Przygotowywanie, rozliczanie i bieżąca kontrola dotacji dla niepublicznych przedszkoli, klubów dziecięcych.
- Prowadzenie rejestru placówek niepublicznych.
- Wprowadzanie do systemów informatycznych danych niezbędnych do prowadzenia rejestrów placówek niepublicznych.
- Sprawy z zakresu dotacji celowych i programów rządowych jednostek obsługiwanych.
- Zgłaszanie i wygłaszanie z ubezpieczeń – obsługa systemu Płatnik ZUS.
- Generowanie raportów dot. Pracowniczych Planów Kapitałowych i wczytywanie do systemu Instytucji Finansowej.
- Sporządzanie zestawień w zakresie zaangażowania umów o pracę wraz z bieżącą weryfikacją i analizą wniosków przy współpracy z jednostkami.
- Prowadzenie spraw z zakresu ZFŚS w tym planowanie, weryfikacja, prowadzenie kartotek, sporządzanie list dot. byłych pracowników.
- Koordynowanie czynności związanych z realizacją ustawy o dostępiedo informacji publicznej i ochronie danych osobowych.
- Analizowanie wykorzystanych środków finansowych z zakresu powierzonych zadań,
- Prowadzenie spraw z zakresu sprawozdawczości i obsługi Systemu Informacji Oświatowej oraz współpraca w tym zakresie z placówkami oświatowymi z terenu gminy.
- Obsługa Biuletynu Informacji Publicznej CUW – zamieszczanie informacji i sprawozdań.
- Opracowywanie projektów przepisów tj. uchwały, zarządzenia, dokumenty wewnętrzne dotyczące prowadzonych spraw.
5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Rodzaj umowy: umowa o pracę.
Wymiar czasu pracy: 1/1 etat tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie
Praca administracyjno-biurowa.
Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, skaner, kserokopiarka.
Kontakt z interesantami: bezpośredni i telefoniczny.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.
6. Wymagane dokumenty:
- podpisany życiorys (CV) z informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, zawierający adres korespondencyjny, adres e-mail i nr telefonu kontaktowego,
- podpisany list motywacyjny,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
- świadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym list motywacyjny i szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) dodatkowo powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z RODO” i podpisem kandydata. Do wymaganych dokumentów należy dodatkowo dołączyć klauzulę informacyjną RODO (załącznik nr 1) opatrzoną podpisem kandydata.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- osobiście w siedzibie Centrum Usług Wspólnych w Suchej Beskidzkiej ul. Mickiewicza 19, pok. nr 54
- pocztą na adres: Centrum Usług Wspólnych w Suchej Beskidzkiej, 34-200 Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19,
Wymagane dokumenty należy opatrzyć dopiskiem: „Dotyczy oferty pracy”.
Składanie dokumentów:
- termin składania dokumentów do dnia 07 sierpnia 2025r. do godz. 15:00, liczy się data wpływu do Centrum Usług Wspólnych w Suchej Beskidzkiej,
- aplikacje, które wpłyną do Centrum Usług Wspólnych po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje:
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 33 874 95 50,
- osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub listownie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji.
Planowane zatrudnienie od dnia 18.08.2025 r.
Sucha Beskidzka 28 lipca 2025 r.