Przejdź do stopki

OGŁOSZENIE O NABORZE na stanowisko urzędnicze

Treść

OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE  

 W CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W SUCHEJ BESKIDZIEJ

 

Kierownik Centrum Usług Wspólnych w Suchej Beskidzkiej
ogłasza nabór na stanowisko referenta.

1. Miejsce wykonywania pracy: Centrum Usług Wspólnych w Suchej Beskidzkiej,
ul. Adama Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka.

2. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej, bądź obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
  3. wykształcenie wyższe
  4. znajomość przepisów ustaw o systemie oświaty, systemie informacji oświatowej, prawo oświatowe, o finansowaniu zadań oświatowych, o finansach publicznych,
    o rachunkowości, o klasyfikacji budżetowej, 
  5. umiejętność obsługi komputera,
  6. samodzielność, dokładność, zaangażowanie w pracę, systematyczność, odpowiedzialność, punktualność, wysoka kultura osobista,
  7. komunikatywność, wnikliwość
  8. nieposzlakowana opinia,

3. Wymagania dodatkowe:

  1. umiejętność stosowania i interpretacji przepisów,
  2. umiejętność poprawnego formułowania pism i decyzji administracyjnych,
  3. łatwość przekazywania informacji,
  4. umiejętność organizacji pracy własnej,
  5. umiejętność pracy w zespole,
  6. preferowane doświadczenie zawodowe w pracy w administracji samorządowej,

4. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
  2. Wstępna weryfikacja formalna i rachunkowa dokumentów przychodzących.
  3. Koordynowanie spraw dot. zaopatrzenia Centrum Usług Wspólnych - przygotowywanie zamówień i umów na dostawę towarów i usług.
  4. Przygotowywanie, rozliczanie i bieżąca kontrola dotacji dla niepublicznych przedszkoli, klubów dziecięcych.
  5. Prowadzenie rejestru placówek niepublicznych.
  6. Wprowadzanie do systemów informatycznych danych niezbędnych do prowadzenia rejestrów placówek niepublicznych.
  7. Sprawy z zakresu dotacji celowych i programów rządowych jednostek obsługiwanych.
  8. Zgłaszanie i wygłaszanie z ubezpieczeń – obsługa systemu Płatnik ZUS.
  9. Generowanie raportów dot. Pracowniczych Planów Kapitałowych i wczytywanie do systemu Instytucji Finansowej.
  10. Sporządzanie zestawień w zakresie zaangażowania umów o pracę wraz z bieżącą weryfikacją i analizą wniosków przy współpracy z jednostkami.
  11. Prowadzenie spraw z zakresu ZFŚS w tym planowanie, weryfikacja, prowadzenie kartotek, sporządzanie list dot. byłych pracowników.
  12. Koordynowanie czynności związanych z realizacją ustawy o dostępiedo informacji publicznej i ochronie danych osobowych.
  13. Analizowanie wykorzystanych środków finansowych z zakresu powierzonych zadań,
  14. Prowadzenie spraw z zakresu sprawozdawczości i obsługi Systemu Informacji Oświatowej oraz współpraca w tym zakresie z placówkami oświatowymi z terenu gminy.
  15. Obsługa Biuletynu Informacji Publicznej CUW – zamieszczanie informacji i sprawozdań.
  16. Opracowywanie projektów przepisów tj. uchwały, zarządzenia, dokumenty wewnętrzne dotyczące prowadzonych spraw.

5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Rodzaj umowy: umowa o pracę.
Wymiar czasu pracy: 1/1 etat tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie
Praca administracyjno-biurowa.
Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, skaner, kserokopiarka.
Kontakt z interesantami: bezpośredni i telefoniczny.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.

6. Wymagane dokumenty:

  1. podpisany życiorys (CV) z informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, zawierający adres korespondencyjny, adres e-mail i nr telefonu kontaktowego,
  2. podpisany list motywacyjny,
  3. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
  4. świadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
  5. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  6. ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
  7. wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym list motywacyjny i szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) dodatkowo powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z RODO” i podpisem kandydata. Do wymaganych dokumentów należy dodatkowo dołączyć klauzulę informacyjną RODO (załącznik nr 1) opatrzoną podpisem kandydata.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

  1. osobiście w siedzibie Centrum Usług Wspólnych w Suchej Beskidzkiej ul. Mickiewicza 19, pok. nr 54
  2. pocztą na adres: Centrum Usług Wspólnych w Suchej Beskidzkiej, 34-200 Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19,

Wymagane dokumenty należy opatrzyć dopiskiem: „Dotyczy oferty pracy”.

Składanie dokumentów:

  1. termin składania dokumentów do dnia 07 sierpnia 2025r. do godz. 15:00, liczy się data wpływu do Centrum Usług Wspólnych w Suchej Beskidzkiej,
  2. aplikacje, które wpłyną do Centrum Usług Wspólnych po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Dodatkowe informacje:

  1. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 33 874 95 50,
  2. osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub listownie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji.

Planowane zatrudnienie od dnia 18.08.2025 r.

 

 

Sucha Beskidzka 28 lipca 2025 r.

Pliki

KLAUZULA INFORMACYJNA-1.pdf 186.34 KB