Przejdź do stopki

Ogłoszenie Burmistrza Miasta Sucha Beskidzka o naborze na stanowisko urzędnicze

Treść

Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze

  1. Miejsce wykonywania pracy:  Urząd Miasta Sucha Beskidzka,  ul. Mickiewicza 19,
    34-200 Sucha Beskidzka (umowa o pracę na zastępstwo).
     
  2. Wymagania niezbędne:
    1. obywatelstwo polskie,
    2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
    3. wykształcenie wyższe w zakresie ochrony środowiska lub administracji,
    4. znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, o ochronie środowiska, przyrody, w sprawie opłat za korzystanie ze środowiska, regulamin utrzymania czystości i porządku w gminie Sucha Beskidzka,
    5. umiejętność obsługi  podstawowych programów komputerowych i urządzeń biurowych,
    6. umiejętność jasnej i precyzyjnej komunikacji w mowie i piśmie,
    7. nastawienie na stałe podnoszenie kompetencji zawodowych oraz otwartość do zdobywania, uzupełniania wiedzy i umiejętności,
    8. wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy i efektywnego wykorzystania czasu pracy, dyspozycyjność.
       
  3. Wymagania dodatkowe:
    1. preferowane doświadczenie zawodowe w pracy w administracji,
    2. umiejętność stosowania i interpretacji obowiązujących przepisów, poprawnego formułowania pism,
    3. łatwość przekazywania informacji, odpowiedzialność i terminowość,
       
  4. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku m.in:
    1. sprawy związane z utrzymaniem czystości oraz estetyzacją miasta w tym:
      1. terenów zielonych,
      2. dróg, chodników i placów,
    2. tworzenie nowych i wzbogacanie istniejących terenów zieleni miejskiej oraz elementów małej architektury miejskiej,
    3. utrzymanie w należytym stanie technicznym i porządkowym fontann, tablic ogłoszeniowych, toalet publicznych zlokalizowanych na terenie miasta,
    4. lokalny transport drogowy i utrzymanie przystanków,
    5. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na usunięcie oraz przyjmowaniem zgłoszeń o zamiarze usunięcia drzew i krzewów,
    6. prowadzenie spraw związanych z ustanawianiem i znoszeniem form ochrony przyrody tj. pomników przyrody stanowisk dokumentacyjnych, użytków ekologicznych lub zespołów przyrodniczo-krajobrazowych,
    7. wykonywanie czynności kontrolnych w zakresie przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska w zakresie objętym właściwością gminy,
    8. współpraca ze  szkołami  w zakresie edukacji  ekologicznej,
    9. organizowanie  i sprawowanie opieki nad kwaterami wojennymi i grobami osób zasłużonych.
       
  5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
    Rodzaj umowy: umowa o pracę.
    Wymiar czasu pracy: 1/1 etat  tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie

    Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie ( znajomość podstawowych programów)
    Użytkowanie sprzętu biurowego ( drukarka, skaner, kserokopiarka )
    Kontakt z klientami:  telefoniczny, bezpośredni, pocztą elektroniczną
    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.
     
  6. Wymagane dokumenty:
    1. podpisany życiorys (CV) z  informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego doświadczenia zawodowego, zawierający adres korespondencyjny, adres e-mail i nr telefonu kontaktowego,
    2. podpisany list motywacyjny,
    3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    4. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
    5. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
    6. ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
    7. do wymaganych dokumentów aplikacyjnych należy dodatkowo dołączyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji (druk do pobrania ze strony  Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta) RODO - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka dostępna jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

  1. osobiście w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19,
  2. pocztą na adres: Urząd Miasta  Sucha Beskidzka, 34-200 Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19,

Wymagane dokumenty należy opatrzyć dopiskiem:   

„Dotyczy oferty pracy – nabór – ZBM/18/2024”

Składanie dokumentów:

  1. termin składania dokumentów do dnia  21 października 2024 r. do godz. 15:30,  liczy się data wpływu do Urzędu Miasta  Sucha Beskidzka,
  2. aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Dodatkowe informacje:

  1. dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu  33 874 95 31
  2. osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub listownie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,

Planowane zatrudnienie od dnia  28 października  2024 r.