przewiń do góry

KOMUNIKAT

Przypominamy, że wszystkie  sprawy, które wymagają  osobistej wizyty w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka mogą być załatwiane po wcześniejszym, telefonicznym  uzgodnieniu z właściwym referatem, jednostką lub biurem obsługi, w godzinach pracy Urzędu: w poniedziałki, wtorki, środy i piątki  w godzinach  7.30 do 15.30, a czwartki od 9.00 – 17.00.

Podajemy  nr telefonów do kontaktu:

  • Biuro Obsługi Mieszkańców (33) 874-95-00
  • Sekretariat Burmistrza Miasta (33) 874-95-33
  • Sekretarz Gminy (33) 874 95 34
  • Skarbnik Gminy (33) 874 95 15
  • Referat Finansowy - podatki (33) 874 95 12
  • Urząd Stanu Cywilnego   (33) 874-95-19
  • Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej (33) 874-22-43
  • Straż Miejska (33) 874 95 21
  • Referat Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska (33) 874 95 44
  • Referat Rozwoju Miasta (33) 874 95 40
  • Referat Gospodarki Nieruchomościami (33) 874 95 39
  • Referat Promocji i Spraw Społecznych (33) 874 95 47
  • Zamówienia Publiczne (33) 874 95 41
  • Integracja, środki pomocowe (33) 874 95 43
  • Centrum Usług Wspólnych (33) 874-95-50

W trosce o zdrowie mieszkańców i pracowników samorządowych w dalszym ciągu zachęcamy mieszkańców do załatwiania  spraw urzędowych za pośrednictwem usług elektronicznych. Uprzejmie prosimy o maksymalne wykorzystywanie możliwości do kontaktu, które stwarza portal e-Urząd, e-PUAP oraz poczta elektroniczna e-mail.  W dalszym ciągu istnieje możliwość umieszczenia dokumentów i pism, nie wymagających potwierdzenia, w specjalnej skrzynce zlokalizowanej przy wejściu do budynku .

Niezbędne druki i wzory pism urzędowych są dostępne na stronie internetowej Urzędu Miasta Sucha Beskidzka pod linkiem (druki i wzory pism).

Kasa w Urzędzie czynna jest w poniedziałki, wtorki, środy i piątki  w godzinach  7.30 do 15.00, a czwartki od 9.00 – 15.45.

Osoby, które mają możliwość wykonywania przelewów elektronicznych zachęcamy do regulowania płatności korzystając z form płatności bezgotówkowych. Informujemy, że wpłat z tytułu podatków, odpadów można dokonywać na indywidualne rachunki bankowe podane w decyzjach i zawiadomieniach w sprawie określenia ich wysokości.

Osobiste załatwianie spraw w Urzędzie jest możliwe przy zachowaniu odpowiednich wymogów sanitarnych.  W trakcie wizyty prosimy o stosowanie się do następujących zasad i zastosowanie szczególnych środków ostrożności.

  • W trakcie wizyty należy używać maseczki zakrywającej usta i nos. Niezwłocznie po wejściu do Urzędu należy zdezynfekować ręce płynem dezynfekującym; który znajduje się przy wejściu
  • W trakcie wizyty prosimy o zachowanie odległości co najmniej 1,5 m od innych klientów i pracowników;
  • Po wejściu do Urzędu pracownik odpowiedzialny za obsługę klienta, skieruje Państwa do odpowiedniego pokoju, w którym możliwe będzie załatwienie Państwa sprawy.
  • Dopuszczalna liczba interesantów przebywających w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu (biurze) nie może być większa niż jedna osoba na jedno stanowisko obsługi (nie wliczając osób obsługujących interesantów).
  • Do Urzędu należy przychodzić bez osób towarzyszących, w tym dzieci.

 Apelujemy o stosowanie się do wszystkich wytycznych pracowników Urzędu;

Prosimy o szczególną ostrożność oraz wyrozumiałość dla podjętych  działań dotyczących obsługi klienta i organizacji pracy Urzędu. Służą one zapewnieniu bezpieczeństwa mieszkańcom naszego miasta oraz pracowników samorządowych i mają na celu ograniczenie rozprzestrzeniania się epidemii.

 

REGULACJE DOTYCZĄCE PLIKÓW COOKIES

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies w celu lepszego działania oraz spełniania indywidualnego zapotrzebowania użytkowników.
Zapisywanie plików cookies można wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie dotyczącej polityki prywatności.

akceptuję