Przejdź do stopki

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko

Treść

Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka ogłasza nabór na wolne stanowisko

  1. Miejsce wykonywania pracy: 
    Urząd Miasta Sucha Beskidzka, 
    ul. Mickiewicza 19
    34-200 Sucha Beskidzka.
     
  2. Wymagania niezbędne:
    1. ) obywatelstwo polskie,
    2. ) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
    3. ) wykształcenie wyższe,
    4. ) uzdolnienia w komunikacji pisemnej,
    5. ) umiejętność obsługi komputera,
    6. ) samodzielność, dokładność, zaangażowanie w pracę, systematyczność, odpowiedzialność, punktualność,wysoka kultura osobista,
    7. ) umiejętność samodzielnego organizowania pracy,
    8. ) komunikatywność, wnikliwość,
    9. ) inicjatywa, kreatywność,
    10. ) nieposzlakowana opinia,
       
  3. Wymagania dodatkowe:
    1. ) wykształcenie wyższe  humanistyczne / preferowane dziennikarskie, polonistyczne /
    2. ) znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, prawo prasowe,
    3. ) łatwość przekazywania informacji,
    4. ) umiejętność organizacji pracy własnej,
    5. ) umiejętność pracy pod presją czasu,
    6. ) doświadczenie w pracy dziennikarskiej,
       
  4. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
    Redagowanie, wydawanie i dystrybucja miesięcznika samorządowego „Ziemia Suska”, w tym: wyszukiwanie tematów do wydania miesięcznika, opracowywanie i redagowanie artykułów prasowych, wykonywanie zdjęć prasowych, dokonywanie obróbki tekstu w materiałach nadesłanych do redakcji gazety, przygotowywanie materiałów prasowych do składu, archiwizowanie materiałów prasowych, prowadzenie spraw administracyjno-finansowych związanychz wydawaniem i dystrybucją gazety. Uczestniczenie w imprezach okolicznościowych, wydarzeniach społeczno-kulturalnych itp. w charakterze dziennikarza-sprawozdawcy. Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem aktualnych informacjina stronę internetową i multimedialne systemy informacji dotyczących wydarzeń z życia miasta. Uczestnictwo w przygotowywaniu wydarzeń o charakterze reprezentacyjnym z udziałem przedstawicieli miasta. Współpraca z mediami w zakresie realizowanych zadań. Pomoc przy obsłudze organizacyjno-administracyjnej sekretariatu Burmistrza Miasta.
     
  5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
    Rodzaj umowy: umowa o pracę.
    Wymiar czasu pracy: 1/1 etat  tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie
    Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
    Użytkowanie sprzętu biurowego ( drukarka, skaner, kserokopiarka )
    Kontakt z klientami:  telefoniczny, bezpośredni, pocztą elektroniczną

    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.
     
  6. Wymagane dokumenty:
    1. ) podpisany życiorys (CV) z  informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, zawierający adres korespondencyjny, adres e-mail i nr telefonu kontaktowego,
    2. ) podpisany list motywacyjny,
    3. ) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
    4. ) oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
    5. ) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    6. ) ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
    7. ) wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym list motywacyjny i szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) dodatkowo powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z RODO oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późniejszymi zmianami” i podpisem kandydata.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

  1. osobiście w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19,
  2. pocztą na adres: Urząd Miasta Sucha Beskidzka, 34-200 Sucha Beskidzka
    ul .Mickiewicza 19,

Wymagane dokumenty należy opatrzyć dopiskiem: „Dotyczy oferty pracy”.

 

Składanie dokumentów:

  1. termin składania dokumentów do dnia 1 marca  2019 r.  do godz. 15:30,  liczy się data wpływu do Urzędu Miasta Sucha Beskidzka,
  2. aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Dodatkowe informacje:

  1. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu  33 874 95 31
  2. osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub listownie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,

 

Planowane zatrudnienie od dnia 15 marca  2019 r.