przewiń do góry

Elektroniczna skrzynka podawcza

Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:

  • Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line (przez Internet) na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego.

    Aby można było złożyć wniosek w powyższy sposób konieczne jest:
    • posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP - konto jest bezpłatne dostępne pod adresem www.epuap.gov.pl,
    • posiadanie podpisu elektronicznego z certyfikatem kwalifikowanym lub bezpłatnego profilu zaufanego (PZ) na platformie EPUAP.

 

 

  • Dostarczenie na dziennik podawczy dokumentów w godzinach pracy Urzędu.

    Aby można było złożyć wniosek w powyższy sposób konieczne jest:
    • posiadanie podpisu elektronicznego z certyfikatem kwalifikowanym,
    • Dyskietka 1,44 MB
    • Pamięci masowa USB 1.1 lub 2.0
    • Płyta CD-R
    • DVD-R

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:

  • Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym zgodnym z  wymaganiami Ustawy z dnia 18 września 2001 roku o podpisie elektronicznym.
  • Akceptowalne formaty załączników to: DOC, RTF, XLS, CSV, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG, PDF, ZIP
  • Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.

 

REGULACJE DOTYCZĄCE PLIKÓW COOKIES

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies w celu lepszego działania oraz spełniania indywidualnego zapotrzebowania użytkowników.
Zapisywanie plików cookies można wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie dotyczącej polityki prywatności.

akceptuję