Przejdź do stopki

OGŁOSZENIE O NABORZE na stanowisko urzędnicze

Treść

OGŁOSZENIE O NABORZE
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka

ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze

1. Miejsce wykonywania pracy:Urząd Miasta Sucha Beskidzka,ul. Mickiewicza 1, 34-200 Sucha Beskidzka.

2. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
  3. wykształcenie wyższe,
  4. znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, o ochronie środowiska, przyrody, w sprawie opłat za korzystanie ze środowiska, regulamin utrzymania czystości i porządku w gminie Sucha Beskidzka,
  5. umiejętność obsługipodstawowych programów komputerowych i urządzeń biurowych,
  6. nastawienie na stałe podnoszenie kompetencji zawodowych oraz otwartość do zdobywania, uzupełniania wiedzy i umiejętności,
  7. umiejętność jasnej i precyzyjnej komunikacji w mowie i piśmie,
  8. wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy i efektywnego wykorzystania czasu pracy, dyspozycyjność.

3. Wymagania dodatkowe 

  1. preferowane wykształcenie w zakresie ochrony środowiska lub administracji,
  2. umiejętność stosowania i interpretacji obowiązujących przepisów, poprawnego formułowania pism,
  3. łatwość przekazywania informacji, odpowiedzialność i terminowość,

4. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m.in:

  1. sprawy związane z utrzymaniem czystości oraz estetyzacją miasta w tym:
  • terenów zielonych,
  • dróg, chodników i placów,
  1. tworzenie nowych i wzbogacanie istniejących terenów zieleni miejskiej oraz elementów małej architektury miejskiej,
  2. utrzymanie w należytym stanie technicznym i porządkowym fontann, tablic ogłoszeniowych, toalet publicznych zlokalizowanych na terenie miasta,
  3. lokalny transport drogowy i utrzymanie przystanków we właściwym stanie technicznym i estetycznym,
  4. koordynowanie  prac związanych z porządkiem i czystością dróg, placów oraz chodników w okresie wiosennym, letnim i jesiennym,
  5. współpraca z zarządcami dróg: krajowej, wojewódzkich i powiatowych w zakresie utrzymania czystości i innych spraw prowadzonych przez referat,
  6. prowadzenie spraw dotyczących oświetlenia dróg wszystkich kategorii,
  7. inwentaryzacja punktów oświetleniowych poszczególnych ulic, placów i chodników oraz bieżące aktualizowanie sieci oświetleniowej,
  8. współpraca ze  szkołami  w zakresie edukacji  ekologicznej,
  9. organizowanie  i sprawowanie opieki nad kwaterami wojennymi i grobami osób zasłużonych.

 

5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

Rodzaj umowy: umowa o pracę.
Wymiar czasu pracy: 1/1 etat  tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie
Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie ( znajomość podstawowych programów)
Użytkowanie sprzętu biurowego ( drukarka, skaner, kserokopiarka )
Kontakt z klientami:  telefoniczny, bezpośredni, pocztą elektroniczną

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych osiągnął 6%.

6. Wymagane dokumenty:

  1. podpisany życiorys (CV) zinformacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego doświadczenia zawodowego, zawierający adres korespondencyjny, adres e-mail i numer telefonu kontaktowego,
  2. podpisany list motywacyjny,
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu
    z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
  5. świadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
  6. ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
  7. do wymaganych dokumentów aplikacyjnych należy dodatkowo dołączyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji (druk do pobrania ze strony Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta)
    RODO - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka dostępna jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta.

Dokumenty aplikacyjne należy składać:

  1. osobiście w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19,
  2. pocztą na adres: Urząd Miasta Sucha Beskidzka, 34-200 Sucha Beskidzka
    ul .Mickiewicza 19,
  3. elektronicznie: na adres e-doręczeń Urzędu Miasta Sucha Beskidzka: AE:PL-62300-12032-SUDEV-24 lub adres skrytki e-PUAP:  uoq0e8j71I/SkrytkaESP
    W przypadku złożenia oferty w tej formie należy podpisać ją elektronicznie – podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem kwalifikowanym.

Wymagane dokumenty należy opatrzyć dopiskiem:  

„Dotyczy oferty pracy – nabór – ZBM/7/2025”

Składanie dokumentów:

  1. termin składania dokumentów do dnia 21 lipca 2025 r.  do godz. 15:30, decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Sucha Beskidzka,
  2. aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miastapo wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Dodatkowe informacje:

  1. dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 33 874 95 34
  2. osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub listownie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji.

Planowane zatrudnienie od dnia 1 września 2025  r.