OGŁOSZENIE O NABORZE na stanowisko urzędnicze
Treść
OGŁOSZENIE O NABORZE
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
- Miejsce wykonywania pracy:
Urząd Miasta Sucha Beskidzka,ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka. - Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
- wykształcenie średnie techniczne lub wyższe o kierunku informatycznym,
- znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, przepisów prawa z zakresu informatyzacji podmiotów publicznych, dostępu do informacji publicznej,
- umiejętność konfiguracji i zarzadzania siecią LAN ,
- dobra znajomość pakietu Microsoft oraz znajomość systemów operacyjnych WINDOWS, LINUX,
- umiejętność obsługipodstawowych programów komputerowych i urządzeń biurowych oraz samodzielnej diagnozy i naprawy uszkodzeń sprzętu komputerowego.
- Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie przy obsłudze programów sieciowych,
- staż pracy w administracji samorządowej na stanowiskach związanych z obsługą
informatyczną.
- Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
Zadania z zakresu informatyki i komputeryzacji:
1) utrzymanie stałej sprawności sprzętu informatycznego oraz sieci komputerowej,
2) nadzór nad prawidłowymfunkcjonowaniem systemów informatycznych – programów użytkowych funkcjonujących w Urzędzie oraz strony internetowej,
3) dbałość o należyty stan techniczny sprzętu i oprogramowania , w tym usuwanie usterek i drobnych awarii.
4) administrowanie pocztą elektroniczną,
5) archiwizowanie zasobów informatycznych, - Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Rodzaj umowy: umowa o pracę.
Wymiar czasu pracy: 1/2 etatu tj. 20 godzin tygodniowo / 4 godziny dziennie
Obsługa komputera 4 godziny dziennie.
Użytkowanie sprzętu biurowego (m.in. drukarka, skaner, kserokopiarka )
Kontakt z klientami: telefoniczny, bezpośredni, pocztą elektroniczną
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych osiągnął 6%.
- Wymagane dokumenty:
- podpisany życiorys (CV) zinformacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego doświadczenia zawodowego, zawierający adres korespondencyjny, adres e-maili nr telefonu kontaktowego,
- podpisany list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
- świadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
- ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, doświadczenie na stanowisku informatyka
- do wymaganych dokumentów aplikacyjnych należy dodatkowo dołączyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji (druk do pobrania ze stronyBiuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta).
RODO - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka dostępna jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- osobiście w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19,
- pocztą na adres: Urząd MiastaSucha Beskidzka, 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19,
- elektronicznie: na adres e-doręczeń Urzędu Miasta Sucha Beskidzka: AE:PL-62300-12032-SUDEV-24 lub adres skrytki e-PUAP: uoq0e8j71I/SkrytkaESP
W przypadku złożenia oferty w tej formie należy podpisać ją elektronicznie – podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem kwalifikowanym.
Dokumenty opatrzyć dopiskiem:
„Dotyczy oferty pracy – nabór – ZBM/5/2025”
Składanie dokumentów:
- termin składania dokumentów do dnia 15 kwietnia 2025 r. do godz. 15:30, liczy się data wpływu do Urzędu MiastaSucha Beskidzka,
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miastapo wyżej określonym terminie nie będą
rozpatrywane.
Dodatkowe informacje:
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu33 874 95 31
- osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub listownie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,
Planowane zatrudnienie od dnia 2 maja 2025 r.