- Miejsce wykonywania pracy: Centrum Usług Wspólnych w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19
- Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej, bądź obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
3) wykształcenie wyższe ekonomiczne,
4) znajomość przepisów ustaw o systemie oświaty, prawo oświatowe, o finansach publicznych, o rachunkowości, o klasyfikacji budżetowej, o podatku od towarów i usług,
5) umiejętność obsługi komputera,
6) samodzielność, dokładność, zaangażowanie w pracę, systematyczność, odpowiedzialność, punktualność, wysoka kultura osobista,
7) komunikatywność, wnikliwość
8) nieposzlakowana opinia,
9) dla osób nie posiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej (Dz. U. z 2009 r. Nr 64, poz. 539).
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
3) wykształcenie wyższe ekonomiczne,
4) znajomość przepisów ustaw o systemie oświaty, prawo oświatowe, o finansach publicznych, o rachunkowości, o klasyfikacji budżetowej, o podatku od towarów i usług,
5) umiejętność obsługi komputera,
6) samodzielność, dokładność, zaangażowanie w pracę, systematyczność, odpowiedzialność, punktualność, wysoka kultura osobista,
7) komunikatywność, wnikliwość
8) nieposzlakowana opinia,
9) dla osób nie posiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej (Dz. U. z 2009 r. Nr 64, poz. 539).
3. Wymagania dodatkowe:
1) wykształcenie o specjalności rachunkowość i finanse,
2) umiejętność stosowania i interpretacji przepisów,
3) umiejętność poprawnego formułowania pism i decyzji administracyjnych,
4) umiejętność organizacji pracy własnej,
5) umiejętność pracy w zespole,
6) łatwość przekazywania informacji,
7) preferowane doświadczenie zawodowe w pracy w administracji samorządowej,
2) umiejętność stosowania i interpretacji przepisów,
3) umiejętność poprawnego formułowania pism i decyzji administracyjnych,
4) umiejętność organizacji pracy własnej,
5) umiejętność pracy w zespole,
6) łatwość przekazywania informacji,
7) preferowane doświadczenie zawodowe w pracy w administracji samorządowej,
4. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
1) przyjmowanie dokumentów księgowych (rachunków, faktur, not itp.) opisywanie ich oraz przygotowanie do zgłoszenia zapotrzebowania środków finansowych,
2) opisywanie wyciągów bankowych,
3) sporządzanie not PK do wynagrodzeń, podatku oraz składek ZUS,
4) opracowywanie i prowadzenie ewidencji VAT oraz spraw z zakresu podatku od towarów i usług,
5) prowadzenie ewidencji i kontroli dochodów przedszkoli publicznych i niepublicznych,
6) prowadzenie ewidencji i kontrola zakupów i sprzedaży prowadzonych na rachunku dochodów własnych (RDW). Sporządzanie dokumentacji dot. zakupu i sprzedaży z RDW,
7) przygotowywanie, rozliczanie i bieżąca kontrola dotacji dla niepublicznych przedszkoli.
8) prowadzenie rejestru placówek niepublicznych
9) wprowadzanie do systemów informatycznych danych niezbędnych do prowadzenia rejestrów placówek niepublicznych,
10) analizowanie wykorzystanych środków finansowych z zakresu powierzonych zadań,
11) sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe,
12) prowadzenie bieżącej obsługi administracyjnej dotyczącej powierzonych zadań,
13) informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych problemach,
14) bieżąca aktualizacja wiedzy, zapoznawanie się z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi czynności wykonywanych na stanowisku pracy,
15) prowadzenie książki korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
16) prowadzenie składnicy akt,
17) koordynowanie czynności związanych z realizacją ustawy o dostępie do informacji publicznej,
18) wykonywanie innych czynności wynikających z zakresu zleconych zadań,
2) opisywanie wyciągów bankowych,
3) sporządzanie not PK do wynagrodzeń, podatku oraz składek ZUS,
4) opracowywanie i prowadzenie ewidencji VAT oraz spraw z zakresu podatku od towarów i usług,
5) prowadzenie ewidencji i kontroli dochodów przedszkoli publicznych i niepublicznych,
6) prowadzenie ewidencji i kontrola zakupów i sprzedaży prowadzonych na rachunku dochodów własnych (RDW). Sporządzanie dokumentacji dot. zakupu i sprzedaży z RDW,
7) przygotowywanie, rozliczanie i bieżąca kontrola dotacji dla niepublicznych przedszkoli.
8) prowadzenie rejestru placówek niepublicznych
9) wprowadzanie do systemów informatycznych danych niezbędnych do prowadzenia rejestrów placówek niepublicznych,
10) analizowanie wykorzystanych środków finansowych z zakresu powierzonych zadań,
11) sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe,
12) prowadzenie bieżącej obsługi administracyjnej dotyczącej powierzonych zadań,
13) informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych problemach,
14) bieżąca aktualizacja wiedzy, zapoznawanie się z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi czynności wykonywanych na stanowisku pracy,
15) prowadzenie książki korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
16) prowadzenie składnicy akt,
17) koordynowanie czynności związanych z realizacją ustawy o dostępie do informacji publicznej,
18) wykonywanie innych czynności wynikających z zakresu zleconych zadań,
5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Rodzaj umowy: umowa o pracę.
Wymiar czasu pracy: 1/1 etat tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie
Praca administracyjno-biurowa.
Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, skaner, kserokopiarka.
Kontakt z interesantami: bezpośredni i telefoniczny.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.
Praca administracyjno-biurowa.
Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, skaner, kserokopiarka.
Kontakt z interesantami: bezpośredni i telefoniczny.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.
6. Wymagane dokumenty:
1) podpisany życiorys (CV) z informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, zawierający adres korespondencyjny, adres e-mail i nr telefonu kontaktowego,
2) podpisany list motywacyjny,
3) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
4) oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
5) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
6) ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
7) wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym list motywacyjny i szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) dodatkowo powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)” i podpisem kandydata.
2) podpisany list motywacyjny,
3) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
4) oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
5) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
6) ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
7) wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym list motywacyjny i szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) dodatkowo powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)” i podpisem kandydata.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
1) osobiście w siedzibie Centrum Usług Wspólnych w Suchej Beskidzkiej ul. Mickiewicza 19, pok. nr 54
2) pocztą na adres: Centrum Usług Wspólnych w Suchej Beskidzkiej, 34-200 Sucha Beskidzka ul .Mickiewicza 19,
Wymagane dokumenty należy opatrzyć dopiskiem: „Dotyczy oferty pracy”.
2) pocztą na adres: Centrum Usług Wspólnych w Suchej Beskidzkiej, 34-200 Sucha Beskidzka ul .Mickiewicza 19,
Wymagane dokumenty należy opatrzyć dopiskiem: „Dotyczy oferty pracy”.
Składanie dokumentów:
1) termin składania dokumentów do dnia 17 marca do godz. 12:00, liczy się data wpływu do Centrum Usług Wspólnych w Suchej Beskidzkiej,
2) aplikacje, które wpłyną do Centrum Usług Wspólnych po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
2) aplikacje, które wpłyną do Centrum Usług Wspólnych po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje:
1) Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 33 874 95 50,
2) osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub listownie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,
2) osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub listownie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,
Planowane zatrudnienie od dnia 01.04.2017 r.
Kierownik
Centrum Usług Wspólnych
w Suchej Beskidzkiej
Beata Gołuszka
w Suchej Beskidzkiej
Beata Gołuszka
Sucha Beskidzka 03 marca 2017 r.