Centrum Rozwoju Lokalnego-Regionalny Ośrodek Szkoleniowy Europejskiego Funduszu Społecznego Fundacji Instytut Studiów Strategicznych we współpracy z Urzędem Miejskim w Suchej Beskidzkiej zaprasza na bezpłatne szkolenie "Zasady aplikowania o środki z Europejskiego Funduszu Społecznego".
Szkolenie jest przeznaczone dla osób reprezentujących instytucje uprawnione do aplikowania o środki z EFS - potencjalnych projektodawców Europejskiego Funduszu Społecznego. (Pełną listę uprawnionych podmiotów można znaleźć a stronie www.iss.krakow.pl/roszefs).
Odbiorcy szkolenia Szkolenie przeznaczone dla osób o podstawowym poziomie wiedzy, które do chwili obecnej nie opracowywały wniosku o dofinansowanie projektu z Europejskiego Funduszu Społecznego, nie znają zasad obowiązujących w EFS i obszarów interwencji funduszu, formularza aplikacyjnego i Generatora Wniosków.
Merytoryczna zawartość szkolenia
1. Wprowadzenie do EFS,
- omówienie celów polityki strukturalnej i horyzontalnej UE,
- słowniczek pojęć,
- akty prawne w zakresie EFS.
2. Dokumenty programowe SPO RZL i Uzupełnienie Programu oraz ZPORR i Uzupełnienie Programu,
- omówienie programów, priorytetów i działań z uwzględnieniem typów projektów,
- tryby wyboru projektów (konkursy, przetargi),
- procedury wyboru projektów.
1. Generator Wniosków
– omówienie struktury i elementów formularza aplikacyjnego.
2. Źródła informacji o EFS.
Szkolenie poprowadzi akredytowana trenerka Krajowego Ośrodka Szkoleniowego EFS działającego przy PARP.
Szkolenie odbędzie się w dniu 15 marca 2006 r. w godz. 9.30-16.00, w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, piętro I, sala 21.
W celu zgłoszeniu swojego udziału należy wypełnić formularz zgłoszeniowy (www.iss.krakow.pl/roszefs), wypełnić go i przesłać na adres e-mail: t.otko@iss.krakow.pl lub fax: 012 421-83-40, 431-12-53.
Więcej informacji o działalności CRL-ROSzEFS można znaleźć na stronie www.iss.krakow.pl/roszefs.
W związku z ograniczoną liczbą miejsc o zakwalifikowaniu decydować będzie kolejność zgłoszeń.
Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu!