Przejdź do stopki

Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, wyposażenia, oprogramowania w ramach projektu „Inwestycja w edukację - bramą do sukcesu w Gminie Sucha Beskidzka” POSTĘPOWANIE NR 6

Treść


 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


Gmina Sucha Beskidzka - Centrum Usług Wspólnych w Suchej Beskidzkiej ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (33) 874-95-50, faks (33) 874-95-48, ogłasza przetarg nieograniczony - na realizację zadania pn.:


„Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, wyposażenia, oprogramowania w ramach projektu „Inwestycja w edukację - bramą do sukcesu w Gminie Sucha Beskidzka” nr umowy o dofinansowanie: RPMP.10.01.03-12- 0396/16-00 postępowanie nr 6”



Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

część I: 30213100-6, 30213300-8, 30213000-5, 30232110-8, 48771000-3, 48000000-8, 30231300-0.

część II: 30213100-6, 30213300-8, 30213000-5, 32322000-6, 38652100-1, 30232110-8, 48771000-3, 48190000-6, 48000000-8, 44421000-7, 38651600-9, 30200000-1, 30231300-0.

 

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja pomocy dydaktycznych w celu realizacji zajęć dodatkowych dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjum w Suchej Beskidzkiej w ramach projektu: „Inwestycja w edukację - bramą do sukcesu w Gminie Sucha Beskidzka” nr umowy o dofinansowanie: RPMP.10.01.03-12- 0396/16-00 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa. Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Działanie 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego, Poddziałania 10.1.3 Edukacja w szkołach prowadzących kształcenie ogólne.
Przedmiot zamówienia jest podzielony na następujące części:
Część I – obejmuje zakup i dostawę wyposażenia dla potrzeb biura Centrum Usług Wspólnych tj.: 1 komputer stacjonarny z systemem operacyjnym i pakietem biurowym, 1 urządzenie wielofunkcyjne, 2 monitory komputerowe, 2 komputery przenośne typu laptop z systemem operacyjnym i pakietem biurowym.
Część II – obejmuje zakup i dostawę wyposażenia dla potrzeb szkół tj.: 60 komputerów przenośnych, laptopów (wyposażenie 4 pracowni komputerowych w każdej ze szkół po 15 sztuk), wyposażenie szkół w 8 komputerów przenośnych, laptopów dla nauczycieli (po 2 sztuki dla każdej z 4 szkół), 4 projektory multimedialne, 4 wizualizery, 4 urządzenia wielofunkcyjne, 4 szaf na laptopy dla 4 szkół wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ w tabeli pn. „Adresy szkół, do których należy dostarczyć, zamontować oraz zainstalować sprzęt i oprogramowanie”, zakup 2 pakietów oprogramowania do nauki programowania (1 dla klas 1-3 SP oraz 1 dla klas 4-8 licencja nie krótsza niż 3 lata lub na czas nieokreślony dla 2 szkół wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ w tabeli pn. „Adresy szkół, do których należy dostarczyć, zamontować oraz zainstalować sprzęt i oprogramowanie”), zakup 3 pakietów oprogramowania do pracy z uczniami podczas zajęć indywidualnych (licencja nie krótsza niż 3 lata lub na czas nieokreślony dla 3 szkół wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ w tabeli pn. „Adresy szkół, do których należy dostarczyć, zamontować oraz zainstalować sprzęt i oprogramowanie”) wraz z dostawą, wniesieniem i instalacją.
Wykonawca może złożyć ofertę obejmującą dwie części lub tylko jedną.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

 

Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin realizacji zamówienia: do 8 dni od daty zawarcia umowy.


Termin i sposób składania ofert
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1113 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Oferty należy składać w pokoju nr 55 w Centrum Usług Wspólnych w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka. Termin składania ofert upływa dnia 08.11.2017 r. o godz. 09:00. Otwarcie ofert nastąpi dnia 08.11.2017 r. o godz. 09:30 w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, w pokoju nr 21 (sala sesyjna). Oferty należy sporządzić w języku polskim.


Dostęp do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) została udostępniona wykonawcom na stronie internetowej Zamawiającego: www.sucha-beskidzka.pl (zakładka „Zamówienia publiczne”) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) Zamawiającego prowadzonym na stronie www.wrotamalopolski.pl. SIWZ w wersji „papierowej” nie będzie przekazywana wykonawcom.


Warunki udziału w postępowaniu
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w tym zakresie.


Podstawy wykluczenia z postępowania

O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie:
1) Przesłanek obligatoryjnych z art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 ustawy,
2) Przesłanki fakultatywnej z art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy tzn. w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, ze zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, ze zm.).

 

Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
1. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, sporządzone wg wzoru stanowiącego załączniki nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.
2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.
3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1 i 3, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Na wezwanie Zamawiającego wykonawca dostarczy dokument, potwierdzający brak podstaw wykluczenia tj. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

Szczegółowe informacje dot. wymaganych oświadczeń i dokumentów zawiera SIWZ.


Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

- cena brutto – 60%
- gwarancja – 40%


Pozostałe informacje dotyczące postępowania
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Nie przewiduje się udzielania zamówień uzupełniających.
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Termin związania ofertą będzie wynosił 30 dni.
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej Zamawiającego (www.sucha-beskidzka.pl): 31.10.2017 r.
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz nie zamierza zawierać umowy ramowej i ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego na zasadach określonych w SIWZ.
W związku z możliwością pojawienia się wyjaśnień i modyfikacji treści SIWZ, wprowadzanych na podstawie art. 38 ustawy Pzp, Zamawiający zwraca uwagę na konieczność sprawdzania treści niniejszego ogłoszenia o zamówieniu do czasu upływu ostatecznego terminu składania ofert.


ZAŁĄCZNIKI:

1. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone w BZP

2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)

3. Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ

4. Załącznik nr 4 do SIWZ

5. Załącznik nr 5 do SIWZ

 

 

 

                                                                               Kierownik Centrum Usług Wspólnych
                                                                                             w Suchej Beskidzkiej

                                                                                                   Beata Gołuszka

 


 

Sucha Beskidzka 09.11.2017 r.


INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT


W imieniu Zamawiającego – Gminy Sucha Beskidzka – Centrum Usług Wspólnych w Suchej Beskidzkiej informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, wyposażenia, oprogramowania w ramach projektu „Inwestycja w edukację - bramą do sukcesu w Gminie Sucha Beskidzka” nr umowy o dofinansowanie: RPMP.10.01.03-12- 0396/16-00 postępowanie nr 6”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, wpłynęły 3 oferty częściowe.
Szczegółowe informacje o złożonych ofertach zawiera załącznik do niniejszego ogłoszenia.

 

 


ZAŁĄCZNIKI:

Informacja z otwarcia ofert

 

 


                                                                             Kierownik Centrum Usług Wspólnych


                                                                                                 Beata Gołuszka

 

 


 

Sucha Beskidzka 13.11.2017 r.


ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) w imieniu Zamawiającego – Gminy Sucha Beskidzka – Centrum Usług wspólnych w Suchej Beskidzkiej - informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, wyposażenia, oprogramowania w ramach projektu „Inwestycja w edukację - bramą do sukcesu w Gminie Sucha Beskidzka” nr umowy o dofinansowanie: RPMP.10.01.03-12- 0396/16-00 postępowanie nr 6” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, w zakresie części I i II zamówienia wybrane zostały oferty złożone przez:


F.H.U. „Horyzont” Krzysztof Lech
ul. 11 Listopada 21
38-300 Gorlice



Pełną treść zawiadomienia wraz uzasadnieniem zawiera załącznik do niniejszego ogłoszenia.

 


ZAŁĄCZNIK:

Zawiadomienie o wyborze oferty




                                                                              Kierownik Centrum Usług Wspólnych


                                                                                               Beata Gołuszka