Przejdź do stopki

Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, wyposażenia, oprogramowania w ramach projektu „Inwestycja w edukację - bramą do sukcesu w Gminie Sucha Beskidzka” POSTĘPOWANIE NR 5

Treść


 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Gmina Sucha Beskidzka - Centrum Usług Wspólnych w Suchej Beskidzkiej ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (33) 874-95-50, faks (33) 874-95-48, ogłasza przetarg nieograniczony - na realizację zadania pn.:

„Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, wyposażenia, oprogramowania w ramach projektu „Inwestycja w edukację - bramą do sukcesu w Gminie Sucha Beskidzka” nr umowy o dofinansowanie: RPMP.10.01.03-12- 0396/16-00 postępowanie nr 5”


Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
39162000-5, 39162110-9, 48190000-6, 39160000-1, 37520000-9

 

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja pomocy dydaktycznych w celu realizacji zajęć dodatkowych dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjum w Suchej Beskidzkiej w ramach projektu: „Inwestycja w edukację - bramą do sukcesu w Gminie Sucha Beskidzka” nr umowy o dofinansowanie: RPMP.10.01.03-12- 0396/16-00 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa. Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Działanie 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego, Poddziałania 10.1.3 Edukacja w szkołach prowadzących kształcenie ogólne.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1. Doposażenie pracowni matematyczno-przyrodniczej zestaw nr 1
2. Magnetyczna piramida żywienia
3. Mapa świata – makatka z ruchomymi elementami
4. Mikroskop trójokularowy
5. Mikroskop optyczny
6. Królestwo roślin, grzybów i protista
7. Królestwo zwierząt - kolekcja okazów
8. Wyposażenia laboratorium
9. Moduł doświadczalny NTZ-Chemia
10. Aparat do destylacji
11. Odczynniki i chemikalia
12. Klosz próżniowy z dzwonkiem elektrycznym
13. Zestaw do doświadczeń z elektrostatyki
14. Model technicznej prasy hydraulicznej
15. Siatki brył składane
16. Mikroskop optyczny
17. Cykl wody. Model demonstracyjny
18. Probówka szklana 16 ml / 125 mm x 16 mm / szkło borokrzemowe zestaw
19. Mały palnik Bunsena na gaz
20. Statyw z łącznikiem, łapą uniwersalną oraz dwoma pierścieniami o różnych średnicach
21. Globus dzień i noc
22. Tellurium
23. Narządy zmysłów. Plansza
24. Szkielet człowieka 170 cm. Model
25. Przyrząd do demonstracji powstawania brył obrotowych
26. Ułamki na magnesie
27. Magiczny dywan
28. Doposażenie pracowni matematyczno-przyrodniczej zestaw nr 2
29. Zestaw mebli do pracowni
30. Pakiet czujników z oprogramowaniem
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).


Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin realizacji zamówienia: nie dłuższy niż 21 dni od daty zawarcia umowy. Dostawy mogą być podzielone na maksymalnie 3 części, przy czym pierwsza część musi być dostarczona do 7 dni od podpisania umowy i stanowić minimum 60 procent wartości brutto całości zamówienia.


Termin i sposób składania ofert
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1113 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Oferty należy składać w pokoju nr 55 w Centrum Usług Wspólnych w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka. Termin składania ofert upływa dnia 06.10.2017 r. o godz. 09:30.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 06.10.2017 r. o godz. 10:00 w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, w pokoju nr 21 (sala sesyjna). Oferty należy sporządzić w języku polskim.
Dostęp do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) została udostępniona wykonawcom na stronie internetowej Zamawiającego: www.sucha-beskidzka.pl (zakładka „Zamówienia publiczne”) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) Zamawiającego prowadzonym na stronie www.wrotamalopolski.pl. SIWZ w wersji „papierowej” nie będzie przekazywana wykonawcom.


Warunki udziału w postępowaniu
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w tym zakresie.


Podstawy wykluczenia z postępowania
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie:
1) Przesłanek obligatoryjnych z art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 ustawy,
2) Przesłanki fakultatywnej z art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy tzn. w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, ze zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, ze zm.).

 

Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
1. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, sporządzone wg wzoru stanowiącego załączniki nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.
2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.
3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1 i 3, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Na wezwanie Zamawiającego wykonawca dostarczy dokument, potwierdzający brak podstaw wykluczenia tj. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Szczegółowe informacje dot. wymaganych oświadczeń i dokumentów zawiera SIWZ.

 

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
- cena brutto – 60%
- gwarancja – 40%

Pozostałe informacje dotyczące postępowania
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Nie przewiduje się udzielania zamówień uzupełniających.
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Termin związania ofertą będzie wynosił 30 dni.
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej Zamawiającego (www.sucha-beskidzka.pl): 28.09.2017 r.
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz nie zamierza zawierać umowy ramowej i ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego na zasadach określonych w SIWZ.

W związku z możliwością pojawienia się wyjaśnień i modyfikacji treści SIWZ, wprowadzanych na podstawie art. 38 ustawy Pzp, Zamawiający zwraca uwagę na konieczność sprawdzania treści niniejszego ogłoszenia o zamówieniu do czasu upływu ostatecznego terminu składania ofert.

 

 

ZAŁĄCZNIKI:

1. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone w BZP

2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)

3. Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ

4. Załącznik nr 4 do SIWZ

5. Załącznik nr 5 do SIWZ

 

 

                                                                               Kierownik Centrum Usług Wspólnych

                                                                                               Beata Gołuszka

 


 Sucha Beskidzka 06.10.2017 r.

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

W imieniu Zamawiającego – Gminy Sucha Beskidzka – Centrum Usług Wspólnych w Suchej Beskidzkiej informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, wyposażenia, oprogramowania w ramach projektu „Inwestycja w edukację - bramą do sukcesu w Gminie Sucha Beskidzka” nr umowy o dofinansowanie: RPMP.10.01.03-12-0396/16-00 postępowanie nr 5”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, wpłyneły 2 oferty:
Szczegółowe informacje o złożonych ofertach zawiera załącznik do niniejszego ogłoszenia.

 

ZAŁĄCZNIKI:

Informacja z otwarcia ofert

                                                                               Kierownik Centrum Usług Wspólnych

                                                                                               Beata Gołuszka

 


 

Sucha Beskidzka 10.10.2017 r.

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) w imieniu Zamawiającego – Gminy Sucha Beskidzka – Centrum Usług Wspólnych w Suchej Beskidzkiej - informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, wyposażenia, oprogramowania w ramach projektu „Inwestycja w edukację - bramą do sukcesu w Gminie Sucha Beskidzka” nr umowy o dofinansowanie: RPMP.10.01.03-12-0396/16-00 postępowanie nr 5” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, wybrana została oferta złożona przez:

 

ITJ Jacek Choiński
ul. Podkomorzego 2c
05-270 Marki

 

 

Pełną treść zawiadomienia wraz z uzasadnieniem zawiera załącznik do niniejszego ogłoszenia.

 

 

ZAŁĄCZNIK:

Zawiadomienie o wyborze oferty

 

 

Kierownik Centrum Usług Wspólnych


Beata Gołuszka