Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko
Treść
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
- Miejsce wykonywania pracy:
Urząd Miasta Sucha Beskidzka,
ul. Mickiewicza 19
34-200 Sucha Beskidzka.
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
- wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- znajomość przepisów ustaw o podatkach i opłatach lokalnych, podatku leśnym, podatku rolnym, ordynacji podatkowej , o dochodach gmin.
- umiejętność obsługi komputera,
- samodzielność, dokładność, zaangażowanie w pracę, systematyczność, odpowiedzialność, punktualność, wysoka kultura osobista,
- komunikatywność, wnikliwość,
- nieposzlakowana opinia
- Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie o specjalności rachunkowość i finanse,
- umiejętność stosowania i interpretacji obowiązujących przepisów,
- umiejętność poprawnego formułowania pism, decyzji podatkowych
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętność pracy w zespole,
- łatwość przekazywania informacji,
- posiadanie doświadczenia w księgowości podatkowej
- preferowane doświadczenie zawodowe w pracy w administracji samorządowej,
- Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
- gromadzenie materiałów źródłowych stanowiących bazę do wymiaru podatku od nieruchomości, leśnego i rolnego od osób fizycznych i prawnych ,
- przyjmowanie od podatników druków informacji i deklaracji oraz ich weryfikacja,
- sporządzanie decyzji ustalających lub zmieniających wysokość podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego dla nieruchomości stanowiących własność osób fizycznych,
- weryfikacja dokumentów źródłowych stanowiących podstawę przypisu lub odpisu naliczonego podatku dla osób fizycznych i prawnych.
- prowadzenie rejestrów wymiarowych oraz rejestrów przypisów i odpisów ustalonych zobowiązań i bieżące ich uzgadnianie,
- prowadzenie kontroli w terenie w zakresie powszechności opodatkowania oraz rzetelności składanych informacji o nieruchomościach oraz deklaracji,
- wydawanie zaświadczeń dla osób fizycznych i prawnych na podstawie prowadzonej ewidencji podatkowej,
- sporządzanie decyzji wymiarowych w zakresie łącznego zobowiązania pieniężnego,
- prowadzenie dokumentacji ulg ustawowych i uch wałowych w podatku od nieruchomości , rolnym i leśnym, obliczanie tych ulg,
- tworzenie i prowadzenie ewidencji podatkowej nieruchomości w systemie informatycznym oraz wprowadzanie bieżących zmian na podstawie zawiadomień otrzymanych z Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego,
- sporządzanie informacji i sprawozdań w zakresie podatków,
- przygotowywanie projektów uchwał w zakresie wysokości stawek podatkowych
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Rodzaj umowy: umowa o pracę.
Wymiar czasu pracy: 1/1 etat tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie
Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Użytkowanie sprzętu biurowego ( drukarka, skaner, kserokopiarka )
Kontakt z klientami: telefoniczny, bezpośredni, pocztą elektroniczną
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.
- Wymagane dokumenty:
- podpisany życiorys (CV) z informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego doświadczenia zawodowego, zawierający adres korespondencyjny, adres e-mail i nr telefonu kontaktowego,
- podpisany list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
- ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- do wymaganych dokumentów aplikacyjnych należy dodatkowo dołączyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji ( druk do pobrania ze strony Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta) RODO - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka dostępna jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- osobiście w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19,
- pocztą na adres: Urząd Miasta Sucha Beskidzka, 34-200 Sucha Beskidzka
ul. Mickiewicza 19,
Wymagane dokumenty należy opatrzyć dopiskiem:
„Dotyczy oferty pracy”.
Składanie dokumentów:
- termin składania dokumentów do dnia 08 lipca 2019 r. do godz. 15:30, liczy się data wpływu do Urzędu Miasta Sucha Beskidzka,
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje:
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 33 874 95 31
- osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub listownie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,
Planowane zatrudnienie od dnia 20 lipca 2019 r.
Burmistrz Miasta
Sucha Beskidzka