Korzystaj z e-usług - załóż konto na portalu e-Urząd
Treść
Informujemy, że w ramach projektu pn. „Wdrażanie elektronicznych usług i administracji w Gminie Sucha Beskidzka” został uruchomiony portal e-Urząd, służący do kontaktu mieszkańców oraz przedsiębiorców z Urzędem Miasta.
Dostęp do portalu odbywa się ze strony internetowej sucha-beskidzka.pl – ikona e-Urząd, lub bezpośrednio poprzez wejście na stronę eurzad.sucha-beskidzka.pl. Platforma zbudowana jest z dwóch części. Do pierwszej mają dostęp wszyscy zainteresowani a do drugiej dostęp jest możliwy tylko po zalogowaniu (po uzyskaniu konta na portalu e-Urząd).
-
dostępu do wykazu swoich płatności na rzecz Gminy Sucha Beskidzka
(wpłaty, należności dotyczące podatków i opłat lokalnych) -
regulowania płatności drogą internetową. Płatność dokonywana jest bez dodatkowych opłat ( pokrywane są przez gminę)
-
śledzenia stanu swoich spraw załatwianych w Urzędzie Miasta.
(e-Urząd → zakładka Rejestracja →Wniosek o konto na platformie e-Urząd). Złożenie wniosku wymaga posiadania podpisu kwalifikowalnego lub profilu zaufanego. Udzielanie dostępu do portalu e-Urząd odbywa się poprzez złożenie wniosku przy pomocy platformy ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej). Jest to nowoczesna platforma, która umożliwia załatwianie spraw urzędowych za pośrednictwem internetu. Dzięki niej można kontaktować się z urzędem przez 24 godziny na dobę, bez względu na to gdzie się przebywa.