Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko
Treść
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka ogłasza nabór na stanowisko Kierownika Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
- Miejsce wykonywania pracy:
Urząd Miasta Sucha Beskidzka,
ul. Mickiewicza 19
34-200 Sucha Beskidzka.
- Wymagania niezbędne:
- ) obywatelstwo polskie,
- ) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
- ) wykształcenie wyższe,
- ) posiadanie co najmniej czteroletniego stażu pracy,
- ) znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o ochronie przyrody, o odpadach, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o dostępie do informacji publicznej, ochronie danych osobowych, Kodeks Postępowania administracyjnego oraz prawo ochrony środowiska, prawo wodne,
- ) samodzielność, dokładność, zaangażowanie w pracę, sumienność i rzetelność,
- ) umiejętność planowania, zarządzania pracą oraz czasem,
- ) umiejętność kierowania zespołem pracowników,
- ) komunikatywność, wnikliwość, łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- ) inicjatywa, kreatywność
- ) nieposzlakowana opinia,
- Wymagania dodatkowe:
- ) preferowane wykształcenie wyższe w zakresie ochrony środowiska,
- ) doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem,
- ) umiejętność pracy pod presją czasu,
- ) znajomość obsługi komputera w zakresie programów MS Office (Word, Excel).
- Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
- ) zapewnienie prawidłowego i terminowego wykonywania wszystkich zadań w kierowanym referacie,
- ) ustalenie podziału zadań i zakresów obowiązków dla pracowników referatu kierując się zasadą równomiernego podziału pracy na poszczególnych stanowiskach,
- ) dbałość o kompetentną i kulturalną obsługę klientów Urzędu,
- ) nadzór nad przestrzeganiem przez podległych pracowników przepisów ustaw, postanowień regulaminów obowiązujących w Urzędzie ,
- ) usprawnianie organizacji, metod i form pracy referatu,
- ) opracowanie wniosków do projektu budżetu oraz do wieloletnich programów inwestycyjnych, wniosków do projektów planów finansowych,
- ) opracowanie projektów uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza oraz realizacja podjętych uchwał i wydanych zarządzeń,
- ) współdziałanie z organami administracji publicznej, organizacjami społecznymi i pozarządowymi,
- ) realizacja zadań własnych i zadań zleconych miastu z zakresu administracji rządowej oraz zadań przejętych przez miasto z zakresu administracji rządowej na podstawie porozumienia z jej organami ( w zakresie działania referatu),
- ) realizacja budżetu gminy w zakresie podległym referatowi z zachowaniem dyscypliny finansów publicznych,
- ) przygotowanie i realizacja procedur udzielania zamówień z zakresu działania referatu, zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych,
- ) odpowiedzialność za udostępnianie informacji publicznej.
- ) realizacja zadań w zakresie utrzymania czystości i porządku w gminie,
- ) realizacja zadań i nadzór w zakresie gospodarki odpadami,
- ) prowadzenie spraw dotyczących letniego i zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych będących w zarządzie gminy,
- ) prowadzenie spraw dotyczących oświetlenia dróg wszystkich kategorii, współpraca w tym zakresie z Posterunkiem Energetycznym,
- ) współpraca z zarządcami dróg : krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, w zakresie spraw prowadzonych przez referat,
- ) realizacja i nadzór nad zadaniami w zakresie gospodarki wodnej i ściekowej,
- ) współpraca z Zakładem Komunalnym oraz nadzór i koordynowanie realizacji zadań przez Zakład Komunalny,
- ) prowadzenie spraw związanych z przekształceniami własnościowymi komunalnych jednostek organizacyjnych,
- ) współpraca z jednostkami Ochotniczej Straży Pożarnej, a także Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w zakresie ochrony przeciwpożarowej,
- ) realizacja zadań w zakresie ochrony środowiska oraz udostępniania informacji o środowisku i jego ochronie.
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Rodzaj umowy: umowa o pracę.
Wymiar czasu pracy: 1/1 etat tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie
Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Użytkowanie sprzętu biurowego ( drukarka, skaner, kserokopiarka )
Kontakt z klientami: telefoniczny, bezpośredni, pocztą elektroniczną
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.
- Wymagane dokumenty:
- ) podpisany życiorys (CV) z informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, zawierający adres korespondencyjny, adres e-mail i nr telefonu kontaktowego,
- ) podpisany list motywacyjny,
- ) kserokopie świadectw pracy lub poświadczenie zatrudnienia potwierdzające 4 letni staż pracy,
- ) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- ) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
- ) oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
- ) ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- ) wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym list motywacyjny i szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) dodatkowo powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z RODO oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późniejszymi zmianami)” i podpisem kandydata.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- osobiście w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19,
- pocztą na adres:
Urząd Miasta Sucha Beskidzka, 34-200 Sucha Beskidzkaul. Mickiewicza 19,
Wymagane dokumenty należy opatrzyć dopiskiem:
„Dotyczy oferty pacy na stanowisko kierownika”.
Składanie dokumentów:
- termin składania dokumentów do dnia 11 grudnia 2018 r. do godz. 15:30, liczy się data wpływu do Urzędu Miasta Sucha Beskidzka,
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje:
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 33 874 95 31
- osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub listownie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,
Planowane zatrudnienie od dnia 17 grudnia 2018 r.
Burmistrz Miasta
Stanisław Lichosyt
Sucha Beskidzka, dnia 27 listopada 2018 r.