Wiadomości

Środa, 28 listopada 2018

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko

  1. Miejsce wykonywania pracy:
    Urząd Miasta Sucha Beskidzka, 
    ul. Mickiewicza 19
    34-200 Sucha Beskidzka.
     
  2. Wymagania niezbędne:
    1. ) obywatelstwo polskie,
    2. ) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
    3. ) wykształcenie wyższe,
    4. ) posiadanie co najmniej czteroletniego stażu pracy,
    5. ) znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o ochronie przyrody, o odpadach, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o dostępie do informacji publicznej, ochronie danych osobowych, Kodeks Postępowania administracyjnego oraz  prawo ochrony środowiska, prawo wodne,
    6. ) samodzielność, dokładność,  zaangażowanie w pracę, sumienność i rzetelność,
    7. ) umiejętność planowania,  zarządzania pracą oraz czasem,
    8. ) umiejętność kierowania zespołem pracowników,
    9. ) komunikatywność, wnikliwość, łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
    10. ) inicjatywa, kreatywność
    11. ) nieposzlakowana opinia,
       
  3. Wymagania dodatkowe:
    1. ) preferowane wykształcenie wyższe  w zakresie ochrony środowiska,
    2. ) doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem,
    3. ) umiejętność pracy pod presją czasu,
    4. ) znajomość obsługi komputera w zakresie programów MS Office (Word, Excel).
       
  4. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
    1. ) zapewnienie prawidłowego i terminowego wykonywania wszystkich zadań w kierowanym referacie,
    2. ) ustalenie podziału zadań i zakresów obowiązków dla pracowników referatu kierując się zasadą równomiernego podziału pracy na poszczególnych stanowiskach,
    3. ) dbałość o kompetentną i kulturalną obsługę klientów Urzędu,
    4. ) nadzór nad przestrzeganiem przez podległych pracowników przepisów ustaw, postanowień regulaminów obowiązujących w Urzędzie ,
    5. ) usprawnianie organizacji, metod i form pracy referatu,
    6. ) opracowanie wniosków do projektu budżetu oraz do wieloletnich programów inwestycyjnych, wniosków do projektów planów finansowych,
    7. ) opracowanie projektów uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza oraz realizacja podjętych  uchwał i wydanych zarządzeń,
    8. ) współdziałanie z organami administracji publicznej, organizacjami społecznymi i pozarządowymi,
    9. ) realizacja zadań własnych i zadań zleconych miastu z zakresu administracji rządowej oraz zadań przejętych przez miasto z zakresu administracji rządowej na podstawie porozumienia z jej organami ( w zakresie działania referatu),
    10. ) realizacja budżetu gminy w zakresie podległym referatowi z zachowaniem dyscypliny finansów publicznych,
    11. ) przygotowanie i realizacja procedur udzielania zamówień z zakresu działania referatu, zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych,
    12. ) odpowiedzialność za udostępnianie informacji publicznej.
    13. ) realizacja zadań w zakresie utrzymania czystości i porządku w gminie,
    14. ) realizacja zadań i nadzór w zakresie gospodarki odpadami,
    15. ) prowadzenie spraw dotyczących letniego i zimowego utrzymania  dróg gminnych i  wewnętrznych będących w zarządzie gminy,
    16. ) prowadzenie spraw dotyczących oświetlenia dróg wszystkich kategorii, współpraca w tym zakresie z Posterunkiem Energetycznym,
    17. ) współpraca z zarządcami dróg : krajowej, wojewódzkiej  i powiatowej,  w zakresie spraw prowadzonych przez referat,
    18. ) realizacja i nadzór nad zadaniami  w zakresie gospodarki wodnej i ściekowej,
    19. ) współpraca z Zakładem Komunalnym oraz nadzór i koordynowanie realizacji zadań przez Zakład Komunalny,
    20. ) prowadzenie spraw związanych z przekształceniami własnościowymi komunalnych jednostek organizacyjnych,
    21. ) współpraca z jednostkami Ochotniczej Straży Pożarnej, a także Komendą Powiatową  Państwowej Straży Pożarnej w zakresie ochrony przeciwpożarowej,
    22. ) realizacja zadań w zakresie ochrony środowiska oraz udostępniania informacji o środowisku i jego ochronie.
       
  5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
    Rodzaj umowy: umowa o pracę.
    Wymiar czasu pracy: 1/1 etat  tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie
    Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
    Użytkowanie sprzętu biurowego ( drukarka, skaner, kserokopiarka )
    Kontakt z klientami:  telefoniczny, bezpośredni, pocztą elektroniczną

    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.
     
  6. Wymagane dokumenty:
    1. ) podpisany życiorys (CV) z  informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, zawierający adres korespondencyjny, adres e-mail                     i nr telefonu kontaktowego,
    2. ) podpisany list motywacyjny,
    3. ) kserokopie świadectw pracy lub poświadczenie zatrudnienia potwierdzające 4 letni staż pracy,
    4. ) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    5. ) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
    6. ) oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
    7. ) ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
    8. ) wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym list motywacyjny i szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) dodatkowo powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z RODO oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późniejszymi zmianami)” i podpisem kandydata.

 

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

  1. osobiście w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19,
  2. pocztą na adres:
    Urząd Miasta  Sucha Beskidzka, 34-200 Sucha Beskidzkaul. Mickiewicza 19,

    Wymagane dokumenty należy opatrzyć dopiskiem:
    „Dotyczy oferty pacy na stanowisko kierownika”.

 

Składanie dokumentów:

  1. termin składania dokumentów do dnia 11 grudnia 2018 r.  do godz. 15:30,  liczy się data wpływu do Urzędu Miasta  Sucha Beskidzka,
  2. aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Dodatkowe informacje:

  1. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu  33 874 95 31
  2. osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub listownie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,

 

Planowane zatrudnienie od dnia 17 grudnia 2018 r.

Burmistrz Miasta

Stanisław Lichosyt

 

 

Sucha Beskidzka, dnia 27 listopada 2018 r.